پخش زنده کراوسی و برزیل جام جهانی 2022

پخش زنده کراوسی و برزیل جام جهانی 2022

در این صفحه لینک پخش زنده کراوسی و برزیل جام جهانی 2022 در اختیار علاقمندان به فوتبال قرار داده شده است. قرعه اولین بازی از دور یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 به نام دو تیم کراوسی و برزیل درآمده است. این بازی یکی از حساس ترین بازی های جام جهانی قطر 2022 به شمار می آید، زیرا نتیجه این بازی مشخص می کند که کدام یک از تیم ها، جواز ورود به مرحله نیمه نهایی را به دست می آورد. تیم ملی برزیل با برد کره جنوبی به یک چهارم نهایی رسید و کرواسی هم با غلبه بر ژاپن به مرحله بعدی راه یافت. این دیدار، اولین بازی یک چهارم نهایی جام جهانی خواهد بود و قرار است که دو تیم در روز جمعه 18 آذر ماه 1401 ساعت 18:30 در ورزشگاه اجوکیشن ‌سیتی  به مصاف یکدیگر بروند.

برای تماشای پخش زنده کراوسی و برزیل جام جهانی 2022 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده کراوسی و برزیل جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

 

افراد زیادی تمایل دارند تا این بازی جذاب و حساس بین دو تیم ملی برزیل و کرواسی را به صورت زنده تماشا کنند و از دیدن لحظات حساس آن لذت ببرند.به همین منظور سایت پرمخاطب  fam.ir  برای افراد علاقه مند به مشاهده این بازی که در زمان پخش به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان تماشای آنلاین بازی حساس برزیل و کرواسی، در سری رقابت های دور یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است، تا بدین طریق بتوانند در هر مکان و زمانی که هستند، به تماشای این بازی جذاب و دیدنی بنشیند. در همین راستا نگاهی به عملکرد تیم های برزیل و کرواسی در دور حذفی جام جهانی 2022 می اندازیم.

وضعیت تیم کرواسی در دور حذفی جام جهانی

تیم کرواسی با یک عملکرد بسیار خوب در برابر تیم ژاپن، موفق شد تا به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد. این تیم مقابل ژاپن سخت کوش و خطرناک به تساوی یک بر یک در پایان 120 دقیقه رسید و در ضربات پنالتی با درخشش دومینیک لیواکوویچ که کم از معجزه نداشت، پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. دروازه بان 27 ساله کرواسی سه ضربه از چهار ضربه پنالتی بازیکنان ژاپن را با تشخیص درست، مهار کرد. او در حالی که در طول بازی یک شب معمولی داشت، با این سه سیو، قهرمان کروات ‌ها در یک هشتم نهایی لقب گرفت.

وضعیت تیم برزیل در دور حذفی جام جهانی

بازی دو تیم برزیل و کره جنوبی، از مهیج ‌ترین رقابت ‌های دور یک هشتم نهایی جام‌ جهانی به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان برزیل توانست در یک رقابت پرگل، به دور بعدی مسابقات صعود کند. برزیل در نیمه نخست در دفاع بی ‌نقص بود و در حمله یک تیم کاملا بی ‌رحم بود. عملکرد درخشان شاگردان تیته در نیمه نخست کار را تمام کرد و در نیمه دوم بازیکنان برزیل انگیزه لازم برای زدن گل ‌های بیشتر را نداشتند و در نیمه دوم، بازی برزیل بیشتر حالت دفاعی داشت و سرانجام این رقابت با نتیجه 4 بر 1 به نفع تیم برزیل پایان یافت.

زمان پخش زنده کراوسی و برزیل جام جهانی 2022 چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم کراوسی و برزیل نیز ساعت 18:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می توانید روز جمعه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

 

iptv