پخش زنده هلند و آرژانتین جام جهانی 2022

پخش زنده هلند و آرژانتین جام جهانی 2022

در این صفحه پخش زنده هلند و آرژانتین جام جهانی 2022 در اختیار علاقمندان به تماشای رقابت های ورزشی قرار داده شده است. با اتمام مرحله یک هشتم نهایی (دور حذفی) جام جهانی ۲۰۲۲، برنامه دومین بازی یک چهارم این تورنومنت مشخص گردید. جالب است بدانید زمان بازی آرژانتین و هلند به گونه ای برنامه ریزی شده که دو تیم فرصت استراحت کافی بعد از بازی یک هشتم نهایی را داشته باشند. تیم ملی هلند با پیروزی مقابل آمریکا به یک چهارم نهایی رسید و آرژانتینی ها با غلبه بر استرالیا به مرحله بعدی راه یافتند. این دیدار، دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 است.

برای تماشای بازی هلند و آرژانتین بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده هلند و آرژانتین جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

بازی هلند مقابل آرژانتین یکی از دیدارهای مهم مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ است و به همین جهت ساعت و زمان بازی هلند و آرژانتین توسط هواداران فوتبال در سر تا سر جهان جست و جو می شود و افراد زیادی علاقه دارند تا این بازی را به صورت زنده مشاهده کنند. قرار است این دو تیم، جمعه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه لوسیل به مصاف هم بروند. به همین منظور سایت پرمخاطب  fam.ir  برای افراد علاقه مند به مشاهده این بازی که در زمان پخش به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان تماشای آنلاین بازی دو تیم ملی آرژانتین و هلند، در سری رقابت های دور یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق بتوانند در هر مکان و زمانی که هستند، به تماشای این بازی جذاب و دیدنی بنشیند. در همین راستا نگاهی به عملکرد تیم های آرژانتین و هلند در دور حذفی جام جهانی 2022 می اندازیم.

پخش زنده بازی هلند و آرژانتین جام جهانی 2022

وضعیت تیم ملی هلند در دور حذفی جام جهانی 2022

هلند در یک بازی تماشایی و پرموقعیت موفق شد با سه گل آمریکا را شکست داده و در انتظار برنده بازی استرالیا – آرژانتین باشد. هلند موفق شد با سه گل ایالات متحده را شکست دهد. در نیمه اول برخلاف جریان بازی هلند خیلی زود به گل اول بازی رسید و پیش افتاد. هلند با کنترل آمریکا اجازه گلزنی به آن ها را نداد و در وقت ‌های تلف شده نیمه اول، گل دوم را هم وارد دروازه کرد. در نیمه دوم هلند هم چنان هر زمانی اراده می ‌کرد به دروازه آمریکا می رسید و داور در نهایت بعد از ۶ دقیقه وقت اضافه پایان بازی را اعلام کرد تا هلند به جمع ۸ تیم پایانی جام جهانی قطر صعود کند.

وضعیت تیم ملی آرژانتین در دور حذفی جام جهانی 2022

دومین دیدار دور یک هشتم نهایی جام جهانی‌‌ قطر بین دو تیم آرژانتین و استرالیا برگزار شد که در پایان پسران اسکالونی توانستند با نتیجه دو بر یک به برتری برسند. توجه داشته باشید، مسی بازیکن قدرتمند تیم آرژانتین که ۷۷۸ بار پیراهن بارسلونا، ۱۶۸ بار پیراهن تیم ملی آرژانتین و ۵۳ بار پیراهن پاری سن‌ژرمن را برتن کرده بود، با حضور در دیدار مقابل استرالیا، برای هزارمین بازی رسمی دور فوتبالی ‌اش را تجربه کرد و در واقع این مسابقه برای لیونل مسی یک بازی تاریخی بود.

نگاهی بر دیدارهای گذشته دو تیم هلند و آرژانتین

دیدار آرژانتین و هلند در مرحله یک چهارم نهایی این دوره، تکرار تقابل نوستالژیک دو تیم در جام جهانی 1998 فرانسه است؛ جایی که دو تیم جذاب جام با ستاره‌های محبوبی که داشتند به هم خوردند و تیم ملی هلند با گل به یاد ماندنی دنیس برگ‌ کمپ از سد حریف گذشته و راهی نیمه نهایی شدند. آرژانتین و هلند یک بار دیگر هم در نیمه نهایی جام جهانی 2014 با هم دیدار کردند. در آن دیدار البی‌ سلسته انتقام شکست جام جهانی فرانسه را از هلند گرفت. این تیم بعد از تساوی بدون گل در وقت های قانونی و اضافه، هلند را با نتیجه 4-2 در ضربات پنالتی شکست داد و راهی فینال شد.

زمان پخش زنده هلند و آرژانتین جام جهانی 2022  ؟

ساعت بازی دو تیم آرژانتین و هلند نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز جمعه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.