پخش زنده بازی مس رفسنجان و نساجی مازندران 21 مرداد 1401 

پخش زنده بازی مس رفسنجان و نساجی مازندران

سایت fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و نساجی مازندران را جمعه شب به تاریخ  21 مرداد (12 آگوست 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار مس رفسنجان و نساجی مازندران برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

 

برای تماشای بازی مس رفسنجان و نساجی مازندران 21 مرداد 1401  از لینک زیر وارد شوید:

لینک پخش زنده بازی

لینک پخش زنده بازی

نگاهی بر بازی های گذشته مس رفسنجان و نساجی مازندران در سری دیدارهای لیگ برتر

بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر خلیج فارس و پنجاهمین دوره سطح اول لیگ فوتبال ایران در ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ شروع می شود. در واقع این رقابت بین 16 تیم برگزار می شود که از میان این 16 تیم شرکت کننده، 14 تیم از فصل قبل لیگ برتر و 2 تیم صعود کرده از فصل گذشته لیگ آزادگان شرکت خواهند کرد. طبق برنامه ریزی های انجام شده با شروع فصل جدید در روز جمعه دو تیم مس رفسنجان و نساجی مازندران به مصاف یکدیگر می روند. در واقع طی این بازی پیش رو، هر دو تیم تمام تلاش خود را می کنند که پیروز میدان شوند و با تفاضل گل بهتر،  امتیاز بالاتری به دست آورند و جایگاه بهتری در جدول را از آن خود کنند.

البته این دو تیم در بازی های گذشته خود توانستند نتایج برد، باخت و مساوی را تجربه کنند و در واقع عملکردی مشابه از خود نشان دهند. درباره عملکرد دو تیم مس رفسنجان و نساجی مازندران در فصل گذشته لیگ، باید گفت که، تیم مس رفسنجان طی 30 بازی موفق شد که 12 برد، 9 باخت و 9 مساوی را داشته باشد و با کسب 45 امتیاز، مقام ششم جدول را از آن خود کند. در حالی که تیم نساجی مازندران در فصل گذشته موفق شد تا طی 30 بازی انجام شده، 6 برد، 15 باخت و 9 مساوی را تجربه کرده و با کسب 33 امتیاز، مقام دوازدهم جدول را از آن خود کند. این بازی می تواند برای طرفداران دو تیم، بازی حساس و مهیجی به شمار آید، چرا که با یک شروع خوب می توانند برای ادامه فصل و رویارویی با دیگر تیم های شرکت کننده، انگیزه و توان بیشتری داشته باشند.

زمان پخش بازی مس رفسنجان و نساجی مازندران  کی است؟    

ساعت بازی دو تیم مس رفسنجان و نساجی مازندران نیز ساعت 19:00 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید  جمعه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.