پخش زنده بازی فرایبورگ و دورتموند 21 مرداد 1401 

بازی فرایبورگ و دورتموند 21 مرداد

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی فرایبورگ و دورتموند 21 مرداد 1401 (12 آگوست 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار بوندسلیگا آلمان 23-2022، این بار بین دو تیم پرطرفدار فرایبورگ و دورتموند برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

برای تماشای بازی بازی فرایبورگ و دورتموند 21 مرداد 1401 از لینک زیر وارد شوید:

لینک پخش زنده بازی

لینک پخش زنده بازی

نگاهی بر بازی های گذشته فرایبورگ و  دورتموند  در سری دیدارهای بوندسلیگا آلمان

 بوندسلیگا به لیگ سراسری در آلمان گفته می ‌شود. این سری مسابقات فوتبالی از بالاترین سطح رقابت‌ های باشگاهی در این کشور به شمار می آید و در واقع مسابقات بوندسلیگا، به صورت حرفه ‌ای و در سطح استانداردهای ملی برگزار می ‌شوند. نکته جالب توجه این جاست که رقابت های بوندسلیگا به دو دسته یک و دو تقسیم بندی می شود که البته برنده بوندسلیگا یک، به عنوان قهرمان کشور آلمان شناخته می شود و  پس از این مسابقات، تیم قهرمان بوندسلیگا یک، به همراه تیم دوم، سوم و چهارم به ‌طور مستقیم به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهند کرد.

18 تیم در مسابقات بوندسلیگا  23-2022 ، حضور دارند و پس از گذشت یک هفته از دیدارهای فصل جدید بوندسلیگا، این بار شاهد بازی دو تیم فرایبورگ و  دورتموند خواهیم بود. لازم به ذکر است، با شروع فصل جدید، هر کدام از تیم ها تا کنون یک بازی انجام دادند. به طوری که در هفته اول بازی ها تیم فرایبورگ در مقابل تیم  آگسبورگ قرار گرفت و با برد 4 بر صفر از این تیم، موفق به کسب 3 امتیاز و به دست آوردن رتبه دوم جدول گردید. در حالی که درهفته گذشته تیم دورتموند مقابل تیم بایر لورکوزن قرار گرفت و با برد یک بر صفر موفق شد تا 3 امتیاز کسب کرده و در جایگاه هفتم جدول قرار گیرد. البته عملکرد این دو تیم در بازی فصل های گذشته مسابقات بوندسلیگا به این صورت بود که تیم فرایبورگ در برابر تیم دورتموند، تنها طی دو بازی پیروز میدان شد و دیگر بازی ها یا به نفع تیم دورتموند تمام شد یا با نتیجه مساوی برای هر دو تیم خاتمه یافت. به قطع این دیدار جذاب بین تیم فرایبورگ با کسب رتبه ششم در فصل 2021-2022 بوندسلیگا آلمان و تیم دورتموند به عنوان نائب قهرمان فصل گذشته، می تواند لحظاتی پرگل، حساس و مهیج را برای علاقه مندان به فوتبال خارجی و طرفداران این دو تیم قدرتمند آلمانی به همراه داشته باشد.

زمان پخش بازی فرایبورگ و دورتموند چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم فرایبورگ و  دورتموند  نیز ساعت 23:00 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید  جمعه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.