پخش زنده بازی تراکتور – فجر سپاسی 4 خرداد 1401

پخش زنده بازی تراکتور - فجر سپاسی 4 خرداد 1401

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های ایرانی امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور – فجر سپاسی 4 خرداد 1401 فراهم نموده است. تا در این راستا هواداران فوتبال لیگ برتر خلیج فارس بتوانند بدون نیاز به تلویزیون ، پخش زنده هفته 29 لیگ برتر ایران را از طریق سایت فام دنبال کنند. در هفته بیست و نهم شاهد رقابت های متعدد در بین تیم های داخلی هستیم. این رقابت برای تیم های شرکت کننده بسیار مهم بوده و در رتبه بندی آن در جدول تاثیر گذار می باشد. یکی از جذاب ترین این رقابت ها، بازی تراکتور در مقابل تیم فجر سپاسی است.

چرا که نتایج این بازی برای هر دو تیم سرنوشت ساز بوده و به قرار گیری تیم ها در جدول لیگ کمک خواهد کرد. طبق جدول رده بندی لیگ برتر ایران، بازی برگشت این دو تیم در 4 خرداد 1401 (24 می 2022) در ساعت 20 به وقت تهران برگزار می گردد. قابل ذکر است این رقابت جذاب از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

نگاهی بر بازی های دو تیم تراکتور – فجر سپاسی در هفته گذشته لیگ برتر

جالب است بدانید که دیدار اول این دو تیم در هفته چهاردهم لیگ و در تاریخ یک شنبه 18 دی 1400 برگزار گردید و با نتیجه  مساوی خاتمه یافت. البته نتیجه رقابت های این دو تیم در سال های گذشته یک مساوی و یک برد برای تیم تراکتور تبریز بود. در هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران، تیم تراکتور با حواشی زیاد در طی بیست و فت بازی، موفق شد با کسب 25 امتیاز، 5 برد، 10 مساوی و 12 باخت  در رده سیزدهم جدول قرار بگیرد. در حالی که تیم فجر سپاسی طی بیست و هشت بازی و با کسب 17 امتیاز، 2 برد، 11 مساوی و 15 باخت در رده پانزدهم جدول قرار گرفت.

در مجموع این فصل برای علی اصغر کلانتری و شاگردانش نتایج جالبی را پیش رو نداشت و همین امر باعث شد تا تیم فجر سپاسی شیراز در رده تیم های پایین جدولی قرار گیرد. آخرین بازی فجر سپاسی در لیگ برتر مقابل تیم ذوب آهن در اصفهان بود که نتیجه بازی را به تیم مقابل واگذار کرد. بدون شک فجری ها در بازی پیش رو و با توجه به شرایط بد تراکتور تلاش می کنند تا پیروز میدان شوند. البته تیم تراکتور هم در این فصل لیگ وضعیت چندان خوبی ندارد. چرا که از همان ابتدا درگیر حواشی زیادی شده و همین امر منجر به عملکرد ضعیف تیم گردید.

این تیم در هفته گذشته با تیم پرسپولیس بازی داشت و در نهایت بازی را به نفع تیم مقابل تمام کرد. در هرحال سولدو و شاگردانش قطعا در بازی فردا تلاش می کنند تا پیروز از زمین بازی خارج شوند و بدون شک فجری ها هم در بازی پیش رو و با توجه به شرایط نامناسب تیم تراکتور، تمام تلاش خود را برای غلبه بر این تیم خواهند کرد. در نتیجه تماشای پخش زنده این بازی برای هواداران دو تیم می تواند جذاب و خاطره انگیز باشد.

پخش زنده بازی تراکتور – فجر سپاسی 4 خرداد 1401 چه ساعتی است؟    

ساعت پخش بازی دو تیم تراکتور – فجر سپاسی  نیز 20:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  و از قسمت پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.