پخش زنده بازی مس رفسنجان – استقلال 3 خرداد 1401

مس رفسنجان – استقلال

پخش زنده بازی مس رفسنجان – استقلال 3 خرداد 1401 : سایت fam.ir برای دوستداران فوتبال های ایرانی امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان – استقلال را امشب 3 خرداد فراهم نموده است. تا در این راستا هواداران فوتبال لیگ برتر خلیج فارس بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده هفته 29 لیگ برتر ایران را از طریق سایت فام دنبال کنند.

در هفته بیست و نهم شاهد رقابت های متعدد در بین تیم های مختلف ایرانی هستیم. این رقابت برای تیم های شرکت کننده بسیار حائز اهمیت بوده و نتیجه بازی در رتبه تیم را در جدول مشخص می کند. یکی از جذاب ترین این رقابت ها، بازی استقلال در مقابل تیم مس رفسنجان است. چرا که نتایج این بازی برای تیم مس رفسنجان سرنوشت ساز بوده و به قرار گیری این تیم در جدول لیگ کمک خواهد کرد.

طبق جدول رده بندی لیگ برتر ایران، بازی برگشت این دو تیم در 3 خرداد 1401 (24 می 2022) در ساعت 20 به وقت تهران در ورزشگاه رفسنجان برگزار می گردد که پخش زنده شبکه 3 امکان تماشای این بازی مهیج را فراهم کرده است.

 

نگاهی بر بازی های دو تیم مس رفسنجان – استقلال در هفته گذشته لیگ برتر

جالب است بدانید که دیدار اول این دو تیم در هفته چهاردهم لیگ و در تاریخ یک شنبه 18  دی 1400 برگزار گردید ودر نهایت این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع استقلالی ها به پایان رسید.

در هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران، تیم استقلال در طی بیست و هشت بازی، موفق شد با کسب 64 امتیاز، 18 برد، 10 مساوی  در رتبه اول جدول قرار گرفته و مقام قهرمانی بیست و یکمین لیگ برتر ایران را از آن خود کند. در حالی که تیم مس رفسنجان طی بیست و هشت بازی و با کسب 44 امتیاز، 12 برد، 8 مساوی و 8 باخت در رده ششم جدول قرار گرفت.

در واقع این بازی برای هر دو تیم اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که شاگردان محمد ربیعی با برد در این بازی می توانند به رکورد یک فصل بدون باخت نزدیک شوند. در حالی که تیم مس رفسنجان هم در این بازی دست از تلاش برنداشته و با برد در این بازی و کسب سه امتیاز، می تواند جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد.

پخش زنده بازی مس رفسنجان – استقلال 3 خرداد 1401
پخش زنده بازی مس رفسنجان – استقلال 3 خرداد 1401

نکته جالب توجه درباره بازی مس رفسنجان و استقلال این است که، مس تنها تیمی است که در این فصل موفق شد تا دروازه استقلال را بیشتر از یک بار باز کند و در بازی رفت دو گل به استقلال بزند.

در نتیجه تماشای پخش زنده این بازی برای هواداران دو تیم می تواند جذاب و خاطره انگیز باشد.

زمان پخش زنده بازی مس رفسنجان – استقلال 3 خرداد 1401  چه ساعتی است؟    

ساعت پخش بازی دو تیم مس رفسنجان – استقلال نیز 20:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  و از بخش پخش زنده شبکه 3 دنبال کنید.