پخش زنده بازی اسکاتلند و اوکراین 11 خرداد 1401 

پخش زنده بازی اسکاتلند و اوکراین  11 خرداد 1401 

سایت fam.ir برای علاقه مندان به مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسکاتلند و اوکراین 11 خرداد 1401  (1 ژوئن 2022) ساعت 23.15 از شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون ، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند.

این مسابقه جذاب که در دسته بازی های مرحله نیمه نهایی مسابقات پلی آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قرار گرفته است، این بار بین دو تیم پرطرفدار اسکاتلند و اوکراین برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

پخش زنده بازی اسکاتلند و اوکراین 11 خرداد 1401 از لینک زیر : 

لینک پخش زنده بازی اسکاتلند و اوکراین

نگاهی بر وضعیت اسکاتلند و اوکراین در جام جهانی

دو تیم اسکاتلند و اوکراین قرار است امشب در گلاسکوی اسکاتلند به مصاف یکدیگر بروند و طی این دیدار ، تیم های شرکت کننده در جام جهانی 2022 مشخص شوند.

البته قرار بود دیدار دو تیم اوکراین و اسکاتلند در مرحله نیمه نهایی پلی آف جام جهانی در ماه مارس برگزار شود اما به دلیل حمله روسیه به اوکراین این بازی به تعویق افتاد. اوکراین در این مدت برای آماده ‌سازی پیش از بازی مقابل اسکاتلند به اسلوونی رفته و یک کمپ تمرینی تشکیل داده است.

پخش زنده بازی اسکاتلند و اوکراین  11 خرداد 1401 
پخش زنده بازی اسکاتلند و اوکراین  11 خرداد 1401

لازم به ذکر است، برنده این دیدار در بازی نهایی پلی آف جام جهانی، رو در روی تیم ولز قرار می‌ گیرد و در نهایت برنده این دیدار در مرحله نهایی جام جهانی با تیم ‌های انگلیس، آمریکا و ایران هم‌ گروه خواهد شد.

 چنان چه اوکراین در این بازی پیروز شود، روز یک ‌شنبه هفته آینده در کاردیف به مصاف تیم ولز خواهد رفت.

از آن جایی که نتیجه این بازی بر سرنوشت ایران در مسابقات جام جهانی بی تاثیر نیست، برای علاقه مندان به بازی و مسابقات جام جهانی بسیار حائز اهمیت بوده و دیدن بازی این دو تیم خالی از لطف نخواهد بود.

زمان پخش بازی اسکاتلند و اوکراین چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم اسکاتلند و اوکراین نیز 23:15 به وقت ایران از شبکه ورزش است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید چهارشنبه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از بخش پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.