پخش زنده بازی ایتالیا و آرژانتین 11 خرداد 1401

پخش زنده بازی ایتالیا و آرژانتین 11 خرداد 1401

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و آرژانتین 11 خرداد 1401 (1 ژوئن 2022) را از شبکه 3 فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون ، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این مسابقه جذاب که در دسته رقابت های فینالیسیما 2022 شناخته شده است، این بار بین دو تیم پرطرفدار ایتالیا و آرژانتین برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

پخش زنده بازی ایتالیا و آرژانتین 11 خرداد 1401 از لینک زیر:

لینک پخش زنده بازی

نگاهی بر بازی های گذشته ایتالیا و آرژانتین 

 تیم ملی ایتالیا امشب باید در وزشگاه ومبلی لندن به مصاف تیم ملی آرژانتین برود. این جام که با نام فینالیسیما معروف شده، جامی بین قهرمان کوپا آمریکا و قهرمان جام ملت‌ های اروپا است و قرار است پس از 29 سال، سومین دوره خود را برگزار نماید. البته این دو تیم در سال های گذشته 16 بار با یکدیگر رو در رو شده اند و نتیجه این دیدارها 6 پیروزی برای تیم آرژانتین در مقابل ایتالیا شده بود. تیم ملی ایتالیا هم از این 16 دیدار 5 بار پیروز میدان شد و 5 بار هم هر دو تیم با نتیجه مساوی، مسابقه را پایان بخشیدند.

پخش زنده بازی ایتالیا و آرژانتین 11 خرداد 1401
پخش زنده بازی ایتالیا و آرژانتین 11 خرداد 1401

جالب است بدانید در همین سال تیم ایتالیا توانست در ورزشگاه 86 هزار نفری ومبلی به مقام قهرمانی یورو 2022 برسد و مسابقه امروز را با خاطره ای خوش شروع کند. در دیداری که بین برنده کوپا آمه‌ ریکا و قهرمان جام ملت‌ های اروپا برگزار می‌ شود، تیم آرژانتین تصمیم دارد با تمام قدرت به مصاف شاگردان روبرتو مانچینی برود و نتیجه بازی را از آن خود کند.

در واقع این دیدار به معنی یک بازی دوستانه نخواهد بود. اهمیت جام جهانی را نخواهد داشت اما 2 تیم امیدوار هستند تا در این مسابقه به پیروزی برسند و مورد توجه دنیا پیش از جام جهانی قرار گیرند. به جرات می توان گفت که دیدار امشب بین دو تیم محبوب و دوست داشتنی ایتالیا و آرژانین لحظاتی حساس و مهیج را برای بینندگانش به ارمغان می آورد.

زمان پخش بازی ایتالیا و آرژانتین چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم ایتالیا و آرژانتین  نیز 23:15 به وقت ایران است و همزمان از شبکه سه خواهشد شد. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید چهارشنبه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir و از بخش پخش زنده شبکه 3 دنبال کنید.