پخش زنده بازی پرسپولیس و فجر سپاسی 12 خرداد 1401

پخش زنده بازی پرسپولیس و فجر سپاسی 12 خرداد 1401

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های ایرانی امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرسپولیس و فجر سپاسی 12 خرداد 1401 فراهم نموده است. تا در این راستا هواداران فوتبال های لیگ برتر ایران بتوانند بدون نیاز به تلویزیون ، پخش زنده هفته 30 لیگ برتر ایران را از طریق سایت فام  و شبکه 3 دنبال کنند.

در هفته سی ام شاهد رقابت های متعدد در بین تیم های داخلی هستیم. این رقابت برای تیم های شرکت کننده بسیار مهم بوده و در رتبه بندی آن ها در جدول تاثیر گذار می باشد. یکی از جذاب ترین این رقابت ها، بازی تیم پرسپولیس در مقابل تیم فجر سپاسی است. چرا که نتیجه این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم بوده و به تیم پرسپولیس برای کسب مقام نائب قهرمانی کمک می کند. طبق جدول رده بندی لیگ برتر ایران، بازی برگشت این دو تیم در 12 خرداد 1401 در ساعت 20 به وقت تهران در ورزشگاه آزادی و به میزبانی نماینده شیراز برگزار می گردد.

پخش زنده بازی پرسپولیس و فجر سپاسی 12 خرداد 1401 از لینک زیر:

لینک پخش زنده بازی پرسپولیس و فجر سپاسی

نگاهی بر بازی های دو تیم پرسپولیس و فجر سپاسی در هفته گذشته لیگ برتر

جالب است بدانید که دیدار اول این دو تیم در هفته پانزدهم لیگ و در تاریخ پنج شنبه 23  دی 1400، با نتیجه یک بر صفر و با  برد تیم پرسپولیس خاتمه یافت. البته این بازی دومین دیدار دو تیم پرسپولیس و فجر سپاسی در سال های گذشته است.در هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران، تیم پرسپولیس با افتخاراتی چشمگیر در طی بیست و هشت بازی، موفق شد با کسب 57 امتیاز، 16 برد، 9 مساوی و 3 باخت  در رده دوم جدول قرار بگیرد. در حالی که تیم فجر سپاسی، طی بیست و نه بازی و با کسب 17 امتیاز، 2 برد، 11 مساوی و 16 باخت در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفت.

در حقیقت این بازی برای هر دو تیم جنبه حیثیتی خواهد داشت. چرا که تیم فجر سپاسی با برد در این بازی می تواند نتایج و امتیازات خود در جدول لیگ را بهبود بخشد و تیم پرسپولیس هم چنان می تواند مقام نائب قهرمانی خود را حفظ نماید.در این دیدار پرسپولیس سه بازیکن خود را به دلیل گرفتن کارت زرد علی شجاعی، حامد لک و رضا اسدی، چهار اخطاره شدند و آخرین بازی فصل را از دست دادند. هم چنین وحید امیری به دلیل مصدومیت و مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحدت هنانوف، منوچهر صفروف و شرزود تمیروف به دلیل حضور در تیم ملی در این دیدار حضور ندارند.

بنابراین در این دیدار 9 بازیکن تیم پرسپولیس حضور ندارند و یحیی گل ‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم در آخرین لحظات بازی برابر شهر خودرو از داور کارت گرفت و چهار اخطاره شد و از حضور روی نیمکت در این بازی محروم شد. تماشای بازی دو تیم پرسپولیس و فجر سپاسی  سرشار از لحظاتی حساس و هیجان انگیز می باشد و تماشای آن برای علاقه مندان به فوتبال به ویژه طرفداران تیم قرمز پوشان خالی از لطف نخواهد بود.

زمان پخش بازی پرسپولیس و فجر سپاسی کی است؟    

ساعت پخش بازی دو تیم پرسپولیس و فجر سپاسی نیز ساعت 20:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می ‌توانید پنج شنبه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  و از قسمت پخش زنده شبکه 3 دنبال کنید.