پخش زنده کامرون برزیل جام جهانی 2022

پخش زنده کامرون برزیل جام جهانی 2022

پخش زنده کامرون برزیل جام جهانی 2022 : آخرین بازی در دور گروهی جام جهانی 2022 متعلق به رویارویی دو تیم قدرتمند کامرون و برزیل می باشد و در واقع با تعیین نتیجه این بازی،  تیم های راه یافته به دور حذفی به طور کامل مشخص می شوند. بنابراین افراد زیادی تمایل به تماشای این بازی حساس و مهیج را خواهند داشت. البته بسیاری از افراد، برزیل را برنده این بازی می دانند، اما در مقابل این تصور، باید گفت که تیم کامرون هم از تیم های قدرتمند گروه G است و در جام جهانی 2022 هم با آمادگی کامل حضور پیدا کرده است. این بازی جذاب و دیدنی قرار است، در ساعت 22:30 روز جمعه به تاریخ 11 آذر 1401( 2 دسامبر 2022) برگزار شود. دو تیم کامرون و برزیل در ورزشگاه ملی لوسیل قطر به مصاف یکدیگر می روند. جالب است بدانید که بازی افتتاحیه جام جهانی 2022  هم در همین ورزشگاه زیبا و شگفت انگیز قطر برگزار گردید.

لینک پخش زنده کامرون برزیل جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

همان طور که می دانیم افراد زیادی تمایل به مشاهده این بازی به عنوان بازی اختتامیه دور گروهی جام جهانی 2022 خواهند داشت. بنابراین سایت پرمخاطب fam.ir  برای افراد علاقه مند به مشاهده بازی بین دو تیم برزیل و کامرون که در زمان پخش این بازی به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان مشاهده آنلاین بازی این دو تیم از گروه G را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق افراد تحت هر شرایطی آن را  مشاهده کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره تیم ملی کامرون و وضعیت آن در گروه بندی  G، نکاتی جالب را بیان کنیم.

آشنایی با وضعیت تیم ملی کامرون در جام جهانی 2022

تیم ملی کامرون به مربیگری ریگوبرت سانگ در گروه G رقابت های مقدماتی جام جهانی قطر با تیم های ملی سوییس، صربستان و برزیل هم گروه شد. مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در آفریقا با حضور ۵۴ تیم و در مرحله دوم با ده گروه برگزار شد. کامرونی ها با صدر نشینی در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی و بالاتر از تیم های ساحل عاج، موزامبیک و مالاوی به مرحله سوم راه پیدا کردند و سرانجام در مرحله سوم، موفق شدند تا مجوز صدور به جام جهانی 2022 را کسب کنند.تیم کامرون، ملقب به شیرهای رام نشدنی، در یک بازی جذاب و دراماتیک، با تیم الجزایر، موفق شد تا پایان ۱۲۰ دقیقه، بازی را با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه دهد و با توجه به قانون گل زده در خانه حریف، جشن صعود بر پا کنند.   

البته کامرونی ها در دور رفت، بازی را به ریاض واگذار کرده بودند. تیم کامرون در بازی برگشت با تیم ملی الجزایز هم، موفق شد تا با گلزنی کارل توکو اکامبی، برای هشتمین بار در جام جهانی شرکت کند. و باید دید که این تیم پس از ۳۲ سال با ستاره ها و لژیونرهایی نظیر وینسنت ابوبکر (النصر عربستان)، اریک چوپو موتینگ (بایرن مونیخ) و توکو اکامبی (لیون) قادر است تا از گروه G جام جهانی به مرحله حذفی راه یابد؟

تماشای پخش زنده کامرون برزیل جام جهانی 2022

در واقع تیم ملی کامرون، تنها تیم ملی فوتبال آفریقایی جنوبی است که توانسته هشت بار به جام های جهانی راه یابد و هم چنین به دلیل موفقیت های پی در پی اش، به عنوان دومین تیم پرافتخار قاره سیاه محسوب می شود. لازم به ذکر است که، بهترین عملکرد تیم ملی کامرون مربوط به جام جهانی 1990 است، در این دوره کامرون به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. این تیم پنچ بار در جام ملت های آفریقا قهرمان شده است. هم چنین آن ها توانسته اند در المپیک ۲۰۰۰ به مقام قهرمانی برسند و کسب مقام نایب قهرمانی در جام کنفدراسیون های ۲۰۰۳ را هم به دست آورده اند.

آندره اونانا سنگربان تیم اینتر میلان تنها بازیکن سرشناس تیم کامرون است. اریک ماکسیم چوپوموتینگ، مهاجم سابق پاری سن ژرمن و فعلی بایرن مونیخ هم که حدود ۶ سال پیش و در سن ۲۷ سالگی از بازی های ملی خداحافظی کرده بود، امکان دارد تیم ملی کامرون را در مسابقات جام جهانی 2022 همراهی کند. تیم فوتبال کامرون در جام جهانی ۲۰۲۲ قرار است در هتل Banyan Tree Doha At La Cigale Mushaireb دوحه مستقر شود. هم چنین کامرونی ها در محل تمرین باشگاه السیلیه قطر، خود را برای مسابقات جام جهانی آماده می کنند. فوتبال در آفریقا به دلیل کم هزینه بودن، از ورزش های محبوبی است که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. طرفداران تیم ملی کامرون هم با نشان هایی از شیر و منقش به رنگ های اصلی پرچم کشورشان در مسابقات حاضر می شوند.حتی شور و استقبال آن ها به قدری زیاد است که چند وقت پیش، به دلیل ازدحام زیاد آن ها، 8 کامرونی کشته شدند.

نکاتی در خصوص حضور تیم ملی کامرون در گروه G

گروه G، به عنوان هفتمین گروه جام جهانی 2022، از ۴ تیم برزیل، صربستان، کامرون و سوئیس تشکیل شده است. در بین گروه های شرکت کننده، برزیل به عنوان قوی ترین تیم شناخته شده است، اما باید دید که در این دور رقابت ها، چگونه عمل می کند. از سویی دیگر تیم ملی صربستان هم از بدشانس ترین تیم های شرکت کننده در جام جهانی 2022 می باشد. چرا که این تیم باید در گروه G، با تیم های قدرتمند جهان فوتبال هم بازی شود و این کار را برای صربستانی ها سخت خواهد کرد.

دیدارهای تیم ملی کامرون در بازی های گروهی جام جهانی امسال به شرح زیر می باشد.

  • دیدار تیم های ملی سوییس و کامرون در تاریخ ۳ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۳:۳۰، در ورزشگاه ورزشگاه الجنوب (الوکره) برگزار می شود.
  • بازی تیم های صربستان و کامرون در تاریخ ۷ آذر۱۴۰۱ از ساعت ۱۳:۳۰، در ورزشگاه الجنوب (الوکره) برگزار می شود.
  • دیدار تیم های کامرون و برزیل ۱۱ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۲۲:۳۰، در ورزشگاه ملی لوسیل قطر برگزار می شود.

زمان پخش بازی کامرون و برزیل چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم کامرون و برزیل نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز جمعه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV