پخش زنده نساجی مازندران و سپاهان 6 بهمن 1401

پخش زنده نساجی مازندران و سپاهان 6 بهمن 1401

در این صفحه پخش زنده نساجی مازندران و سپاهان 6 بهمن 1401 با کیفیت بالا در اختیار فوتبال دوستان قرار گرفته است.

لینک پخش زنده نساجی مازندران و سپاهان 6 بهمن 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم نساجی مازندران و سپاهان را روز پنج‌شنبه به تاریخ 6 بهمن (26 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار نساجی مازندران و سپاهان برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته نساجی مازندران و سپاهان در لیگ برتر

در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر 02-1401، دو تیم نساجی مازندران و سپاهان در ورزشگاه وطنی به مصاف یکدیگر می‌روند. در این بازی، تیم نساجی مازندران میزبان سپاهان است. تیم نساجی مازندران در 16 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 5 برد، 6 مساوی و 5 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 2-  گل، 21 امتیاز لیگ برتر را به دست آورد و در جایگاه نهم جدول قرار گیرد. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم سپاهان نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 16 بازی خود، تا کنون 8 برد، 6 مساوی و 2 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل  13 گل و کسب 30 امتیاز، در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است. تیم نساجی مازندران در 5 بازی آخر خود، تا کنون 2 برد، 2 مساوی و 1 باخت داشته است. تیم سپاهان هم در 5 بازی آخر خود، 4 برد و 1 باخت را کسب کرده است.

پخش زنده نساجی مازندران و سپاهان 6 بهمن 1401
پخش زنده نساجی مازندران و سپاهان 6 بهمن 1401

دیدار رفت دو تیم در حالی برگزار شد که تیم فوتبال سپاهان موفق شده بود، تیم فوتبال نساجی مازندران را با نتیجه 2 بر 1 ببرد. البته در 5 دیدار گذشته هم تیم سپاهان، همواره پیروز میدان بوده است. در واقع این دیدار برای تیم سپاهان از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که با برد این بازی، احتمال صدرنشینی برایش بیشتر می‌شود. از اتفاقات جالب این بازی، می‌توان به عقد قرارداد باشگاه نساجی مازندران با مدافع سابق سپاهان اشاره کرد. محمدرضا مهدی‌زاده، که پس از سه سال عضویت در سپاهان از این باشگاه جدا شده و بخاطر مصدومیت نتوانسته بود به شرایط خوب حضورش در جمع طلایی‌پوشان ادامه دهد، با عقد قراردادی به نساجی مازندران پیوست. به جرات می‌توان گفت، بازی روز پنج‌شنبه، برای هر دو تیم نساجی مازندران و سپاهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده نساجی مازندران و سپاهان 6 بهمن 1401پخش زنده نساجی مازندران و سپاهان 6 بهمن 1401

ساعت بازی دو تیم نساجی مازندران و سپاهان نیز ساعت 17:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV