پخش زنده سپاهان و الهلال 3 اسفند 1402

پخش زنده سپاهان و الهلال 3 اسفند 1402

در این صفحه لینک پخش زنده سپاهان و الهلال 3 اسفند 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده سپاهان و الهلال 3 اسفند 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی لیگ قهرمانان آسیا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم سپاهان و الهلال را روز پنج‌شنبه به تاریخ 3 اسفند (22 فوریه 2023) در ساعت 21:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار سپاهان و الهلال برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته سپاهان و الهلال در سری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا

پخش زنده سپاهان و الهلال 3 اسفند 1402
پخش زنده سپاهان و الهلال 3 اسفند 1402

در دور برگشت یک هشتم نهایی از سری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم سپاهان و الهلال، در ورزشگاه خانگی الهلال، در شهر ریاض عربستان، به مصاف یکدیگر می‌روند. کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اسامی داوران این مسابقه را اعلام کرد که طی آن، عادل خمیس النقبی اماراتی قرار است که این مسابقه حساس را قضاوت می‌کند. البته کنفدراسیون فوتبال آسیا در ابتدا محمد عبدالله داور معروف اماراتی را برای این بازی انتخاب کرده بود.

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم سپاهان، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، 1 برد و 4 نتیجه باخت کسب کرده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، مقابل تیم الهلال قرار گرفت و سرانجام این بازی را با نتیجه 3 بر یک به تیم حریف واگذار کرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم الهلال نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون همواره پیروز میدان بوده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان، مقابل تیم الرائد قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 3 بر 1 از تیم حریف ببرد.

پخش زنده سپاهان و الهلال 3 اسفند 1402
پخش زنده سپاهان و الهلال 3 اسفند 1402

اگر بخواهیم بازی‌های اخیر دو تیم که مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند را بررسی کنیم، مشاهده می‌کنیم، این دو تیم سه بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. حاصل این بازی‌ها، 1 بار برد برای تیم سپاهان بوده و 2 بار هم تیم الهلال پیروز میدان بوده است. با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی بازی روز پنج‌‌شنبه تقریبا سخت و غیر ممکن است، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

در دیدار رفت الهلال موفق شد با نتیجه ۳ بر یک سپاهان را شکست دهد و حالا خیال این تیم بابت صعود به مرحله بعدی تا حدود زیادی راحت شده است.

 بلیت این بازی توسط مسؤولان الهلال بین ۱۱۵ تا ۵،۵۷۰ ریال سعودی قیمت گذاری شده است که همین موضوع باعث ناراحتی هواداران عربستانی شده و آن‌ها بابت قیمت بالای این بلیت از مسؤولان گلایه‌مند هستند.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم سپاهان و الهلال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و الهلال چه ساعتی است؟            

ساعت بازی دو تیم سپاهان و الهلال نیز ساعت  21:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از  پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV