پخش زنده اینتر مقابل فیورنتینا 12 شهریور 1402

پخش زنده اینتر مقابل فیورنتینا 12 شهریور 1402

در این صفحه لینک پخش زنده اینتر مقابل فیورنتینا 12 شهریور 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده اینتر مقابل فیورنتینا 12 شهریور 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و سری آ ایتالیا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم اینتر مقابل فیورنتینا را روز یک‌شنبه به تاریخ 12 شهریور (3 سپتامبر 2023) در ساعت 20:00، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات سری آ ایتالیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار اینتر و فیورنتینا برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته اینتر و فیورنتینا در سری دیدارهای سری آ ایتالیا

در هفته سوم از مسابقات سری آ ایتالیا 2024-2023، دو تیم اینتر و فیورنتینا، در استادیوم جوزپه مه آتزا، به مصاف یکدیگر می‌روند. داوری این بازی را متئو مارکتی برعهده دارد.

پخش زنده اینتر مقابل فیورنتینا 12 شهریور 1402
پخش زنده اینتر مقابل فیورنتینا 12 شهریور 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم اینتر، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده، همواره پیروز میدان بوده است. تیم اینتر در بازی گذشته خود، از سری بازی‌های سری آ ایتالیا، مقابل تیم کالیاری قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا بازی را با نتیجه 2 بر 0 از تیم حریف ببرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم فیورنتینا نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 3 برد، 1 نتیجه مساوی و 1 باخت به‌ دست آورده است. تیم فیورنتینا در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ کنفرانس اروپا، مقابل تیم راپید وین قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا بازی را با نتیجه 2 بر 0 از تیم حریف ببرد.

اگر بخواهیم بازی‌های اخیر این دو تیم را با یکدیگر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که این دو تیم 5 بار مقابل یکدیگر قرار  گرفته‌اند و در این بازی‌ها تیم اینتر، 3 بار پیروز میدان بوده و تیم فیورنتینا هم 1 بار، نتیجه برد را از آن خود کرده است، یک بار هم نتیجه مساوی برای هر دو تیم ثبت شده است. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز یک‌شنبه به نفع تیم اینتر تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، تیم فیورنتینا با کسب 4 امتیاز و 3 تفاصل گل ، در رده ششم جدول و تیم اینتر با کسب 6 امتیاز و تفاضل  4 گل، در رده سوم جدول جای گرفته‌اند. 

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم اینتر و فیورنتینا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال اینتر و فیورنتینا چه ساعتی است؟           

ساعت بازی دو تیم اینتر و فیورنتینا نیز ساعت 20:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV