پخش زنده ایران مقابل هنگ کنگ 25 آبان 1402

پخش زنده ایران مقابل هنگ کنگ 25 آبان 1402

در این صفحه لینک پخش زنده ایران مقابل هنگ کنگ 25 آبان 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده ایران مقابل هنگ کنگ 25 آبان 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های مقدماتی جام جهانی(آسیا)، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ایران و هنگ کنگ را روز پنج‌شنبه به تاریخ 25 آبان (16 نوامبر 2023) در ساعت 18:00، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات مقدماتی جام جهانی (آسیا)، این بار بین دو تیم پرطرفدار ایران و هنگ کنگ برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر وضعیت ایران و هنگ کنگ در سری دیدارهای مقدماتی جام جهانی

مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و مقدماتی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ عربستان برای تیم ملی فوتبال کشورمان از فردا آغاز می شود.تیم ملی ما در این مسابقات در گروه E با تیم های ازبکستان، ترکمنستان و هنگ کنگ همگروه است.  شاید این گروه به ظاهر ساده به نظر برسد، اما در فوتبال پیش بینی جایی نداشته و هیچ تیمی برد یا باختش تضمین شده نیست.

پخش زنده ایران مقابل هنگ کنگ 25 آبان 1402
پخش زنده ایران مقابل هنگ کنگ 25 آبان 1402

این اولین گام ملی پوشان کشورمان، برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۶ است که برمی دارند. مسابقاتی که قرار است برای نخستین مرتبه در سه کشور آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار شود.

البته نمی توان از این موضوع ساده گذشت که تیم ملی کشورمان ایران، یکی از ابر قدرت های آسیاست و حضور بازیکنانی چون هدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، کریم انصاری فرد، سعید عزت‌اللهی، علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی و… کار را برای تیم حریف بسیار سخت کرده است. تیم ملی فوتبال ایران در رده دوم آسیا و بیست و یکم جهان است.

اگر بخواهیم به رقیبمان تیم هنگ  کنگ نگاهی بیندازیم، باید گفت، تیم هنگ کنگ از تیم های درجه دوم فوتبال قاره محسوب می شود که برای رسیدن به این مرحله بوتان را شکست داده است. هنگ کنگ در رده بندی فیفا تیم ۱۴۸ است و پایین تر از تیم هایی مثل تاجیکستان، هند، لبنان، ترکمنستان و اندونزی قرار دارد. نکته جالب تر اینکه در سایت فیفا نام هنگ کنگ به طور مشخص و واضح هنگ کنگ چین! نوشته شده است.

تیم هنگ کنگ تمرینات پیش از مسابقه خود را در زمین ورزشگاه راه‌ آهن انجام دادند که البته سرمربی هنگ کنگ، یورن اندرسون، از انجام تمرین پیش از مسابقه در یک زمین تمرین نافرم و ناجور گلایه کرد. او گفت در چهل سال گذشته هرگز زمینی به این بدی را به چشم ندیده و در آن تمرین نکرده است.

سرمربی تیم هنگ کنگ اظهار داشت، با توجه به نتیجه بازی اخیر تیم امید این کشور مقابل ایران در بازی‌های آسیایی احتمال می‌دهد تیمش در بازی فردا هم عملکرد خوبی از خود نشان دهد و  گفت: همان فاصله‌ای که بین تیم بزرگسالان و امید ایران وجود دارد در تیم امید ما نیز است اما در فوتبال هر چیزی امکان پذیر است. البته با انگیزه، تاکتیک و برنامه‌هایی که داریم سعی می‌کنیم فوتبال قابل احترامی را به نمایش بگذاریم.

پخش زنده ایران مقابل هنگ کنگ 25 آبان 1402
پخش زنده ایران مقابل هنگ کنگ 25 آبان 1402

ناگفته نماند این دو تیم، تاکنون دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند.  در این دیدارها هر دو بار تیم ایران پیروز میدان بوده است. البته تیم هنگ کنگ از آخرین دیدارش که مربوط به بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 بود، تغییرات چشمگیری داشته است و سرمربی جدید تیم، سبک بازی اروپایی را برای بازیکنانش پیاده کرده است.

تیم ایران در 5 دیدار اخیرش همواره پیروز میدان بوده است، در حالی که تیم هنگ کنگ، در 5 دیدار اخیر خود، 1 برد، 1 نتیجه مساوی و 3 باخت کسب کرده است. با توجه به شرایط مذکور، پیش بینی می‌شود، این بار هم تیم ایران پیروز میدان شود.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال ایران و هنگ کنگ چه ساعتی است؟          

ساعت بازی دو تیم ایران و هنگ کنگ نیز ساعت 18:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV