معرفی و بررسی فیلم سینمایی گمراه

فیلم سینمایی گمراه

در سینمای هند، همواره فیلم‌هایی با مضمون‌های متنوع و جذاب تولید می‌شود. یکی از این فیلم‌ها که به تازگی به نمایش درآمده است و با استقبال بزرگی مواجه شده، فیلم سینمایی هندی Gumraah است. این فیلم با داشتن داستانی هیجان‌انگیز و بازیگران با استعداد، به عنوان یکی از فیلم‌های برتر هند در ژانر اکشن و درام به شمار می‌رود. در این مقاله، به بررسی این فیلم پرداخته و راهنمایی کاملی برای دیدن آن ارائه خواهیم داد. شما میتوانید به راحتی در سایت فام به تماشای فیلم سینمایی گمراه بنشینید. برای اینکار کافیست از کادر زیر وارد صفحه پخش فیلم گمراه شوید.

در ادامه در وبلاگ فام به معرفی و بررسی داستان فیلم گمراه می پردازیم.

داستان فیلم گمراه

فیلم سینمایی گمراه
فیلم سینمایی گمراه

فیلم سینمایی “گمراه” یا به انگلیسی Gumraah ، یکی از آثار سال ۲۰۲۳ محصول کشور هندوستان است که توسط واردهان کتکار به عنوان کارگردان و اَسیم آرورا به عنوان نویسنده داستان و فیلمنامه ساخته شده است. این فیلم بر اساس فیلم تامیل زبان به نام “Thadam” محصول سال ۲۰۱۹ و کارگردانی ماگیژ تیرومنی به اقتباس درآمده است. فیلم سینمایی گمراه در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۳ با بودجه‌ای برابر با ۳ میلیون دلار در سینماهای سراسر هندوستان به اکران عمومی رسید و اکنون در سایت فام قابل دسترس است و کاربران میتوانند این فیلم سینمایی را به راحتی مشاهده نمایند.

تبلیغات این فیلم سینمایی قبل از اکران و صحبت ها و حاشیه های این فیلم سینمایی ، انتظارات از فروش گیشه و درامد این فیلم را بالا برد اما بعد از اکران ، این فیلم سینمایی نتوانست انتظارات را براورده کند و در مجموع با همه اکران های داخلی و خارجی خود در نهایت 1.5 میلیون دلار فروش داشت.

تولید و سرمایه گذاری این فیلم سینمایی توسط دو شرکت سینوان استدیو Cine1 Studios و تی سریال فیلم T-Series Films صورت گرفته است .به طور خلاصه بازیگران با استعداد این فیلم سینمایی عبارتند از :

  • مرونال تاکور Mrunal Thakur
  • آدیتیا روی کاپور Aditya Roy Kapoor
  • رونیت روی Ronit Roy
  • آنوپام گاهوی
  • ام دی. رایفل اسلام
  • ودیکا پینتو
  • چاهات ویگ

بازیگران و عوامل

فیلم سینمایی گمراه
فیلم سینمایی گمراه

کارگردان این فیلم سینمایی بر عهده Venkat Prabhu واردهان کتکار بوده که توانسته روند داستان را به آرامی پیش برده و بیننده را تشنه فیلم نگه دارد. از طرفی نویسندگی فیلم سینمایی گمراه بر عهده Magizh Thirumeni بوده که روند داستان خسته کننده نیست و بیننده قبل از اتمام فیلم از دیدن فیلم سینمایی گمراه خسته و زده نمی شود و تا انتها به دیدن فیلم ی پردازد.

از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

آناندهی – Anandhi بازیگر هندی که از آثار او می توان به فیلم رهبر، بازجویی و خدایی که سوار بر اسب می‌شود اشاره کرد

آرویند سوامی – Arvind Swami از فیلم‌هایی این بازیگر می‌توان به رویاهای لرزان اشاره نمود.

آپاجی امباریشا – Darbha Appaji Ambarisha

جایاسودا – Jayasudha از فیلم های این بازیگرمیتوان به فیلم سینمایی از نسل آفتاب و فیلم سینمایی Oopiri اشاره نمود.

جیلوا – Jiiva از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی این بازیگر می‌توان به دیوید، دویدن و .. اشاره نمود.

کریتی شتی – Krithi Shetty

نگا چایتانیا آکینینی – Naga Chaitanya Akkineni

پرمگی آمارن – Premgi Amaren

Premi Vishwanath

Priyamani

 

امتیاز و نقد این اثر

فیلم سینمایی گمراه
فیلم سینمایی گمراه

این فیلم سینمایی در وبسایت آی ام دی بی IMDB توانسته امتیاز 6.5 را از مجموع 3900 رای ثبت شده ، به دست آورد. از طرفی منتقدین امتیاز این فیلم سینمایی را در وبسایت راتن تومیتوز 33 درصد ثبت کرده اند که برای یک فیلم سینمایی امتیاز پایینی محسوب می شود. البته نظر کاربران را مطالعه میکنیم متوجه میشویم که این فیلم برای یک بار دیدن ، فیلم بدی نیست و توانسته نظر بسیاری از کاربران را جلب کند.

نحوه تماشای فیلم سینمایی گمراه

همانطور که می‌دانید، برای تماشای فیلم گمراه روش‌های متعددی وجود دارد، اما یکی از ساده‌ترین راه‌ها تماشای این فیلم سینمایی از سایت فام است. برای این منظور، ابتدا باید به نشانی www.fam.ir وارد وبسایت فام شوید و در بخش فیلم‌های سینمایی، گزینه پخش فیلم سینمایی “ما یک روح داریم” را مشاهده کنید. همچنین، می‌توانید از لینک زیر به صورت مستقیم وارد صفحه این فیلم سینمایی شوید.