معرفی و بررسی فیلم سینمایی ما یک روح داریم – We Have A Ghost

فیلم ما یک روح داریم

هشدار اسپویل :‌ اگر تاکنون این فیلم سینمایی را مشاهده نکردید بهتر است از خواندن این مقاله صرف نظر کنید . زیرا ممکن است در بخش هایی از این مقاله قسمت هایی از داستان فیلم لو برود و از جذابیت فیلم کاسته نشود . برای تماشای این فیلم نیز میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید.

فیلم کمدی ترسناک «ما یک روح داریم» یک فیلم نیمه ترسناک و تا حدودی احساسی ساخته نتفلیکس درباره حضور یک روح در خانه خانواده پریسلی است. هر یک از اعضای خانواده رابطه جالب و متفاوتی با او دارند و درخشان ترین رابطه با کوین پسر کوچک خانواده است که با قلبی خوب و نیت پاک مصمم است به روح سرگردان کمک کند و به او آرامش دهد.یکی از مواردی که در فیلم می توان به آن اشاره کرد، ناتوانی روح در تکلم است که میتوانست مشکل بزرگی برای این فیلم باشد. البته دیوید هاربر با بازی خود توانست مفاهیم را به خوبی منتقل کند. البته این موضوع می تواند صحنه های کمدی و جذابی را در فیلم ایجاد کند. این فیلم با کارگردانی کریستوفر لاندون یک اثر کمدی ترسناک جذاب می باشد. به طور کلی این فیلم ، اثری بسیار قوی و جذاب نیست و شاید تنها نکته مثبت این فیلم سرگرم کنندگی آن باشد. این فیلم برای یک بار دیدن مناسب است اما نمیتوان از آن به عنوان یک اثر فاخر نام برد. در ادامه و در وبسایت فام به معرفی و فیلم سینمایی ما یک روح داریم می پردازیم.

 

داستان فیلم سینمایی

داستان اصلی این فیلم درباره نقل مکان به یک خانه قدیمی در شیکاگو توسط خانواده پریسلی است .خانه قدیمی که مشاور املاک از گفتن گذشته آن خود داری میکند. بعد از آن ، آنها با روحی سرگردان در آنجا مواجه می شوند که هر کدام واکنش و ایده متفاوتی دارند. برادر بزرگتر و خونسرد کوین (نایلز فیچ) و پدر کوین می خواهند از طریق به اشتراک گذاشتن ویدیو های ارنست پول دریافت کنند و ویدیو هایی از او را در یوتیوب منتشر کنند، اما انگار روح تنها زمانی ظاهر می شود که کوچکترین عضو خانواده آن را احضار کند. – این دو با هم مرتبط هستند. مادر اما از حضور یک روح سرگردان در خانه راضی نیست و او می خواهد خانه را تغییر دهد.البته این عصبانیت تنها برای حضور روح نیست و پنهان کردن آن توسط خانواده و عدم صحبت درباره روح یکی از دلایل ناراحتی مادر اوست.

تلاش های مداوم روح  او برای ترساندن کوین یک مکانیسم دفاعی است زیرا او ترجیح می دهد تنها بماند. اما در این میان کوین، کوچکترین پسر این خانواده، می خواهد به ارنست کمک کند و از راز مرگ او مطلع شود تا روح او را بیاورد. او با دوستش جوی همکاری کرد و اطلاعاتی در مورد ارنست به دست آورد. آنها متوجه می شوند که ارنست در نتیجه توطئه خواهر همسرش و شوهرش برای تصاحب فرزندش برای جبران غیبت فرزندان کشته شده است. پس از افشای این راز، ارنست که نام اصلی او رندی است، آرامش پیدا می کند و به دنیای ابدی باز می گردد.

 

عوامل و بازیگران فیلم ما یک روح داریم

فیلم ما یک روح داریم
فیلم ما یک روح داریم

کریستوفر لاندون نویسنده و کارگردان توانای این فیلم است، این کارگردان فیلم های Happy Death Day، Freaky، Scout’s Guide to the Zombie Apocalypse، Paranormal Activity: Marked را نیز نوشته و کارگردانی کرده است.

  • از سوی دیگر بازیگران این فیلم:
  • دیوید هاربر
  • جاهی دیالو وینستون
  • آنتونی مکی
  • ایزابلا روسو

می باشند.

ویژگی های فیلم

همانطور که بالاتر اشاره کردیم ممکن بود به دلیل عدم تکلم به مشکل جدی بدل شود . همچنین این فیلم سینمایی تقریبا هیچ صحنه ترسناکی ندارد و اکثر ترساندن های روح خنده دار به نظر می رسد .روند داستان در بخش هایی کاملا یکنواخت است اما میتوان برای لحظاتی که در حال تماشای این فیلم هستیم لذت کافی را ببردیم.

نحوه تماشای فیلم سینمایی ما یک روح داریم

همانطور که اطلاع دارید راه های زیادی برای تماشای این فیلم وجود دارد اما یکی از ساده ترین راه ها استفاده از سایت فام می باشد. برای این کار ابتدا باید وارد وبسایت فام به نشانی www.fam.ir مراجعه نمونه و در بخش فیلم های سینمایی گزینه پخش فیلم سینمایی ما یک روح داریم را مشاهده نمایید. همچنینی میتوانید از لینک زیر به صورت مستقیم وارد صفحه این فیلم سینمایی شوید.