پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک

پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک

سایت fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک را جمعه شب به تاریخ  4 شهریور (26  آگوست 2022) از پخش زنده شبکه 3 فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک 4 شهریور ۱۴۰۱ ساعت 19:30 از لینک زیر وارد شوید:

لینک پخش زنده بازی

لینک پخش زنده بازی

نگاهی بر بازی های گذشته پرسپولیس و آلومینیوم اراک در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته سوم لیگ برتر 02-1401، دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک به مصاف یکدیگر می روند. در این بازی آلومینیوم اراک در در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی اراک میزبان تیم پرسپولیس است.عملکرد دو تیم در دو هفته گذشته لیگ به شرح زیر می باشد.تیم پرسپولیس در طی دو بازی انجام داده، دو نتیجه مساوی در مقابل تیم های ذوب ‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان و با تفاضل گل صفر و کسب 2 امتیاز در مقام یازدهم جدول قرار گرفت.در این بازی پیش رو احتمال حضور پاکدل، مهاجم تیم پرسپولیس وجود دارد و مجوز حضور پور علی گنجی هم بعد از دو بازی غیبت صادر شد.

به احتمال زیاد این بازی بدون تماشاگر برگزار می شود، زیرا تیم آلومینیوم طبق رای آخرین دیدار فصل گذشته، باید بدون تماشاگر در مقابل پرسپولیس حاضر شود، اما کمیته انضباطی هنوز نظر قطعی خود را اعلام نکرده است.تیم آلومینیوم اراک هم طی دو بازی انجام داده، یک برد و یک باخت را تجربه کرده است و با تفاضل گل صفر و کسب 3 امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت.تیم آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ با نتیجه 1 بر 0 بازی را به تیم هوادار واگذار کرد، در حالی که این تیم در هفته دوم لیگ با صنعت نفت آبادان بازی داشت و با نتیجه 1 بر 0، نیتجه بازی را از آن خود کرد. بازی روز جمعه در واقع یکی از هیجان انگیزترین رقابت های این هفته برای طرفداران هر دو تیم به شمار آید و چرا که هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی، وضعیت بهتری را برای خود در لیگ رقم بزنند.

زمان پخش بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک نیز ساعت 19:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید جمعه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه 3 دنبال کنید.