پخش زنده والیبال ایران و مصر

پخش زنده والیبال ایران و مصر

فام برای علاقه مندان به بازی والیبال امکان تماشای پخش زنده والیبال ایران و مصر را از پخش زنده شبکه 3 فراهم نموده است. این رقابت جذاب دوشنبه شب به تاریخ  7 شهریور (29  آگوست 2022) برگزار خواهد شد.  تا در این راستا دوستداران والیبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ ، این بار بین دو کشور ایران و مصر برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به والیبال به یادگار خواهد گذاشت.

برای تماشای پخش زنده والیبال ایران و مصر از لینک زیر وارد شوید:

لینک پخش زنده بازی

لینک پخش زنده بازی

نگاهی بر  وضعیت ایران در مسابقات قهرمانی 2022

مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور ۲۴ تیم از چهارم تا بیستم شهریور به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی برگزار می شود.تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی در گروه F با تیم‌ های آرژانتین، هلند و مصر هم‌ گروه است و در لیوبلیانا پایتخت اسلوونی به میدان می ‌رود.در بازی روز شنبه مصر در مقابل هلند قرار گرفت و بازی را با نتیجه نهایی 0 بر 3 به تیم هلند واگذار کرد. در همین روز ایران هم با آرژانتین بازی داشت و با نتیجه 3 بر 2، مغلوب این بازی شد.رتبه‌ بندی تیم‌ ها، بر اساس اولویت، به این صورت است که ابتدا تعداد بردها و سپس امتیازات تیم ‌ها محاسبه می شود.  هر پیروزی 3-0 و 3-1 ، سه امتیاز به تیم برنده تعلق خواهد گرفت. در پیروزی 3-2، دو امتیاز برای برنده و یک امتیاز برای تیم بازنده دارد.

طبق نتایج به دست آمده، جدول نتایج ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی جهان والیبال ۲۰۲۲ بدین شرح است که در پایان بازی های دور اول هلند با ۳ امتیاز اول و ایران با ۲ امتیاز در رده دوم و آرژانتین با ۱ امتیاز و مصر بدون امتیاز در رده سوم و چهارم قرار گرفتند. قطعا مسابقه روز دوشنبه، لحظاتی جذاب و به یاد ماندنی را برای دوستداران به والیبال به ارمغان می آورد، زیرا عملکرد خوب و پر از تکنیک تیم ایران بر هیچ کس پوشیده نیست و هم چنین مصر نیز تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود. تیم ایران با روحیه ای خوب در مقابل مصر قرار می گیرد و به قطع تمام تلاش خود را می کند تا برد را از آن خود کند.

زمان پخش زنده والیبال ایران و مصر چه ساعتی است؟    

زمان بازی دو تیم ایران و مصر نیز ساعت 20:00 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید دوشنبه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از قسمت پخش زنده شبکه 3 دنبال کنید.