پخش زنده اسپانیا و کاستاریکا جام جهانی 2022

پخش زنده اسپانیا و کاستاریکا جام جهانی 2022

پخش زنده اسپانیا و کاستاریکا جام جهانی 2022 : بازی میان دو تیم ملی اسپانیا و کاستاریکا یکی دیگر از دیدارهای مهم و اساسی از گروه E  است. جالب است بدانید این گروه که توسط رده بندی های انجام شده در جام جهانی 2022 مشخص شده، به دلیل حضور تیم های قوی دنیای فوتبال در کنار هم با عنوان گروه مرگ جام جهانی هم شناخته شده است. بازی فوتبال اسپانیا و کاستاریکا در همان روزی انجام می شود که دو تیم ملی ژاپن و آلمان از همین گروه به مصاف هم رفته اند و این دو تیم با آگاهی از نتیجه بازی ژاپن و آلمان، مقابل یکدیگر قرار می گیرند و تمام تلاش خود را می کنند تا با کسب سه امتیاز بازی در اولین دیدار خود در جام جهانی 2022 پیروز میدان شوند. دو تیم ملی فوتبال اسپانیا و کاستاریکا در ساعت 19:30 روز چهارشنبه در تاریخ 2 آذر 1401( 23 نوامبر 2022) در ورزشگاه بین ‌المللی الثمامه در شهر دوحه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

برای تماشای پخش زنده اسپانیا و کاستاریکا جام جهانی 2022 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده اسپانیا و کاستاریکا جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

به قطع این بازی یکی از دیدنی ترین رقابت های جام جهانی قطر است و دوستداران فوتبال می توانند لحظاتی حساس و مهیج را تماشا کنند. بنابراین سایت پرمخاطب fam.ir  برای افراد علاقه مند به مشاهده بازی بین دو تیم اسپانیا و کاستاریکا که در زمان پخش این بازی به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان مشاهده آنلاین بازی این دو تیم از گروه مرگ را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق افراد تحت هر شرایطی آن را  مشاهده کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره دو تیم ملی اسپانیا و کاستاریکا نکاتی جالب را بیان کنیم.

آشنایی با تیم ملی اسپانیا

تیم ملی فوتبال اسپانیا با مربیگری لوییز انریکه، برای حضور در جام جهانی قطر، باید ابتدا مسابقات مقدماتی را طی می کرد. این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در گروه B قرار گرفته بود و در این گروه با تیم های ملی سوئد، یونان، گرجستان و کوزوو رقابت داشت. به طوری که موفق شد تا در 8 بازی انجام داده، 19 امتیاز را کسب کند و بالاتر از سوئد ۱۵ امتیازی به جام جهانی قطر صعود کند و بهترین گلزن تیم ملی فوتبال اسپانیا در این رقابت ها، فران تورس با 4 گل زده، شناخته شد.   

تیم ملی فوتبال اسپانیا تا کنون در ۱۵ جام جهانی حضور داشته است و در سال ۱۹۸۲، میزبان آن رقابت ها هم بوده است. در طی این سال ها تیم اسپانیا، موفق شد تا پنج حذف در مرحله گروهی، یک حضور در دور دوم (با توجه به فرمت متفاوت برگزاری‌)، سه حضور در مرحله یک هشتم نهایی، چهار بار حضور در مرحله یک چهارم نهایی، یک رتبه چهارم و هم چنین قهرمانی سال ۲۰۱۰، را از آن خود کند. گفتنی است تیم اسپانیا در جام جهانی امسال با ترکیب عالی و آمادگی کامل حضور یافته است تا بدین طیق جام مسابقات را از آن خود کند.

پخش زنده اسپانیا و کاستاریکا جام جهانی 2022
پخش زنده اسپانیا و کاستاریکا جام جهانی 2022

ترکیب تیم های پخش زنده اسپانیا و کاستاریکا جام جهانی 2022

تیم ملی فوتبال اسپانیا در ۱۵ دوره حضور خود در جام‌های جهانی، ۶۳ دیدار برگزار کرده که موفق به ثبت آمار ۳۰ پیروزی، ۱۵ مساوی، ۱۸ شکست، ۹۹ گل زده و ۷۲ گل خورده شده است. گفتنی است اسپانیایی ها در جام جهانی امسال با ترکیب عالی و آمادگی کامل حضور یافته اند تا بدین طریق جام این دوره مسابقات را از آن خود کنند. اسامی بازیکنان تیم ملی اسپانیا ۲۰۲۲ به این شرح است: سرخیو راموس، پابلو سارابیا و کارلوس سولر (پاری سن ژرمن)، کوکه، مارکوس یورنته و آلوارو موراتا (اتلتیکومادرید)، آیمریک لاپورته و رودری (منچسترسیتی)، دنی کارواخال و مارکو آسنسیو (رئال مادرید)، پائو تورس و یرمی پینو (ویارئال)، اونای سیمون (اتلتیک بیلبائو)، گاوی، پدری، سرخیو بوسکتس، آنسو فاتی و اریک گارسیا (بارسلونا) و….

تیم ملی فوتبال اسپانیا برای جام جهانی ۲۰۲۲ در دانشگاه قطر اقامت خواهد داشت و کمپ تمرینی آن هم در همین مکان می باشد. جالب است بدانید که اردوی تیم ملی آرژانتین هم در همین مکان برگزار خواهد شد.

آشنایی با تیم ملی کاستاریکا

تیم ملی کاستاریکا با مربیگری لوییز فرناندو سوارز در مرحله مقدماتی حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه کونکاکاف، با تیم های کانادا، مکزیک و آمریکا هم گروه بود و موفق شد، طی بازی های انجام داده، تنها با سه امتیاز کمتر نسبت به کانادا و مکزیک و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم ملی آمریکا، در رده چهارم گروه  قرار گیرد و بدین طریق وارد دیدارهای پلی‌آف شد. تیم کاستاریکا در دیدار پلی ‌آف مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲، به مصاف تیم ملی نیوزلند به عنوان نماینده منطقه اقیانوسیه رفت و با پیروزی ۱-۰ برابر نیوزلند، توانست به جام جهانی قطر صعود کند.

کاستاریکا تاکنون ۵ بار  در  مسابقات جام جهانی حضور داشته است. کاستاریکایی‌ ها در طی بازی های انجام شده در جام‌ های جهانی، سه بار در مرحله گروهی حذف شدند و در دو مورد بعدی، سال ۱۹۹۰ به مرحله یک هشتم نهایی و در سال ۲۰۱۴ به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند. تیم ملی فوتبال کاستاریکا تاکنون ۱۸ بازی در ادوار جام جهانی برگزار کرده که حاصل آن ۵ پیروزی، ۵ تساوی و ۸ شکست بوده است. در طی این دیدارها ۱۹ گل زده و ۲۸ گل خورده برای تیم ملی کاستاریکا ثبت شده است.

تیم ملی کاستاریکا در ترکیب خود از لژیونرهای زیادی بهره نمی ‌برد اما ترکیب عنصر جوانی و بازیکنان با تجربه، تیم مناسبی از بازیکنان را در اختیار کادر فنی کاستاریکا قرار داده است. از مطرح‌ ترین بازیکنان تیم ملی فوتبال کاستاریکا می ‌توان به کیلور ناواس (پاری سن ژرمن)، سلسو بورخس، برایان رویز و یوهان ونخاس (دپورتیوا آلاخولنسه)، جوئل کمپبل (لئون مکزیک)، کریستین گامبوا (بوخوم آلمان)، برایان اوویدئو (رئال سالت‌لیک آمریکا)، اسکار دوراته (الوحده عربستان) و… اشاره کرد. محل اقامت تیم ملی کاستاریکا در دوران حضورش در جام جهانی قطر، هتل سالوا شهر دوحه است و هم چنین تمرینات خود را، در کمپ باشگاه الاهلی قطر انجام خواهند داد. لازم به ذکر است دو تیم ملی اسپانیا و استاریکا دو بار دیگر هم در بازی های دوستانه به مصاف هم رفته اند و در هر دو بازی تیم اسپانیا پیروز میدان بوده است.

زمان پخش زنده اسپانیا و کاستاریکا جام جهانی 2022 چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم اسپانیا و کاستاریکا نیز ساعت 19:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز چهار شنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.