پخش زنده ژاپن و آلمان جام جهانی 2022

پخش زنده ژاپن و آلمان جام جهانی 2022

پخش زنده ژاپن و آلمان جام جهانی 2022 : جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲، فرصتی عادلانه برای تیم هایی که می توانند شگفتی ساز باشند، ایجاد خواهد کرد. به قطع تمامی تیم های شرکت کننده در مسابقات جام جهانی به نوع خود از برترین ها هستند. چرا که برای ورود به این مسابقات، بسیار تلاش کرده اند تا سرانجام پیروز این میدان شوند. بنابراین پیش بینی نتایج جام جهانی امسال کار راحتی نیست و تیم های شرکت کننده هر کدام حرفی برای گفتن دارند.

برای تماشای پخش زنده ژاپن و آلمان جام جهانی 2022 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده ژاپن و آلمان جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

یکی از مسابقاتی که می تواند احتمالات روی کاغذ را به هم بزند، بازی آلمان و ژاپن از گروه G  است. این دو تیم بازی حساس و شگفت انگیزی را خلق می کنند، زیرا تیم آلمان به عنوان مدعی قهرمانی با تیم ژاپن که در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته، بازی خواهد داشت. این بازی جذاب و دیدنی میان دو تیم ملی آلمان و ژاپن، در ساعت 16:30 به وقت ایران و در تاریخ 2 آذر 1401 ( 23 نوامبر 2022) برگزار می شود. دیدار ژاپن و آلمان در ورزشگاه بین‌ المللی خلیفه در شهر الریان برگزار می شود.

در واقع بازی میان دو تیم ژاپن و آلمان می تواند یکی از جذاب ترین رقابت های گروه E برای علاقه مندان به فوتبال باشد و به دلیل اهمیت آن، به هیج وجه حاضر نیستند تا تماشای این رقابت ها را از دست بدهند. از این رو سایت پرمخاطب fam.ir  برای افراد علاقه مند به مشاهده بازی بین دو تیم ژاپن و آلمان که در زمان پخش این بازی به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان مشاهده آنلاین بازی دو تیم ملی ژاپن و آلمان، در سری رقابت های جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق افراد تحت هر شرایطی آن را  مشاهده کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره گروه E و تیم ملی ژاپن نکاتی جالب را بیان کنیم.

آشنایی با تیم ملی ژاپن

در مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2022، تیم ملی ژاپن به مربیگری هاجیمه موریاسو، با تیم های دیگری چون،  تاجیکستان، قرقیزستان، مغولستان و میانمار در یک گروه قرار گرفت و موفق شد، طی بازی های انجام شده، ۲۴ امتیاز از ۸ بازی را به راحتی به دست آورد و به مرحله بعد صعود کند. در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی قطر، ژاپن با تیم هایی چون عربستان، استرالیا، عمان، چین و ویتنام هم‌ گروه گردید و با کسب ۲۲ امتیاز طی ۱۰ بازی، پایین ‌تر از عربستان ۲۳ امتیازی به عنوان تیم دوم گروه دوم، راهی گروه G شد.

تیم ملی ژاپن تا کنون ۶ بار در مسابقات جام جهانی حضور داشته است و در سال 2002 به همراه کره جنوبی،  میزبانی این رقابت ها را برعهده داشت. به طر کلی ژاپن در ۶ دوره حضور خود در جام‌ جهانی، سه بار در مرحله گروهی حذف شد و سه بار نیز موفق به صعود به مرحله یک هشتم نهایی شده است. تیم ژاپن که لقب سامورایی ‌ها را به خود داده است، بهترین عملکرد خود را  در جام جهانی ۲۰۰۲ به نمایش گذاشته است، در این دور، موفق  شد تا  دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست برابر ترکیه ثبت کند و مقام سوم جهانی را از آن خود کند.

پخش زنده ژاپن و آلمان جام جهانی 2022
پخش زنده ژاپن و آلمان جام جهانی 2022

وضعیت تیم ها در پخش زنده ژاپن و آلمان جام جهانی 2022

در جام جهانی 2018 هم ژاپن به طرز ناباورانه ای صعود به مرحله یک چهارم نهایی را از دست داد. زیرا در مسابقه سرنوشت سازش با تیم  بلژیک، تا لحظات پایانی با نتیجه 2 بر صفر خود را پیروز میدان می دانست، اما در دقایق پایانی، پیروزی را با شکست ۲-۳ عوض کردند.از ستارگان فوتبال ژاپن می‌ توان به تاکه‌فوسو کوبو (رئال سوسیه‌داد)، گاکو شیباساکی (لگانس)، هیدماسا موریتا (اسپورتینگ لیسبون)، هیروکی ساکا (اروراوا ردز)، واتارو اندو، تاکوما آسانو و هیروکی ایتو (اشتوتگارت)، مایا یوشیدا (شالکه)، دایچی کامادا (اینتراخت فرانکفورت)، تاکه‌ هیرو تومیاسو (آرسنال)، ریتسو دوان (فرایبورگ) و… اشاره کرد. محل اقامت تیم ملی فوتبال ژاپن در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، هتل «رادیسون بلو» در شهر دوحه خواهد بود و برای تمرین نیز کمپ تمرینی جدید باشگاه السد را در اختیار دارند.

همه چیز درباره گروه مرگ جام جهانی قطر

بدون شک گروه مرگ قطر، به گروهی گفته می شود که مدعیان بیشتری داشته باشد و به همین دلیل گروه E مسابقات جام جهانی قطر با حضور اسپانیا، آلمان، ژاپن و کاستاریکا، این لقب را از آن خود کرده است. به احتمال زیاد، سخت ترین بازی های جام جهانی مربوط به این گروه می باشد.

تیم های شرکت کننده در این گروه، بارها تجربه حضور در جام های جهانی را داشته اند و هر کدام از تیم ها تمام تلاش خود را می کنند تا در این رقابت ها پیروز میدان شوند و جام را از آن خود نمایند. اگر بخواهیم به صورت اجمالی تیم های این گروه را معرفی کنیم باید گفت که:

  • آلمان ها با تفکرات هانسی فیلیک به استقبال بیستمین حضور خود در این تورنمنت می روند، و در واقع تنها کشور اروپایی هستند که در تمامی جام های جهانی ممکن که اجازه حضور در آن را داشته اند، راه پیدا کرده اند.
  • اسپانیا فقط یک بار موفق شده به فینال رقابت های جام جهانی راه پیدا کند که آن هم منجر به قهرمانی اش شده است، آن ها حالا برای تکرار این کار پس از 12 سال، باید بتوانند با صعود از گروه مرگ، گام بلندی را برای کسب جام بردارند.
  • تیم ملی ژاپن ملقب به سامورایی ها در 16 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها تنها دو شکست را متحمل شده اند، این تیم در 10 بازی اخیر خود همواره، دروازه خود را بسته نگه داشته اند و این نتایج سرسختی تیم تدافعی ژاپنی ها در قطر را نشان می دهد.
  • تیم ملی کاستاریکا، برای اولین بار در تاریخ فوتبالش سه بار متوالی در این تورنمنت حاضر شده است. البته تیم کاستریکا برای مشخص شدن حضورش در جام جهانی قطر باید در مرحله پلی آف با تیم نیوزلند بازی می کرد.

زمان پخش زنده ژاپن و آلمان جام جهانی 2022 چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم ژاپن و آلمان نیز ساعت 16:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز چهارشنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.