پخش زنده پرتغال و غنا جام جهانی 2022

پخش زنده پرتغال و غنا جام جهانی 2022

پخش زنده پرتغال و غنا جام جهانی 2022 :با نزدیک شدن به جام جهانی، دوستداران فوتبال خود را برای مشاهده رقابتهای این دوره آماده میکنند. این مسابقات بین تیم ملی 32 کشور برگزیده از سراسر جهان برگزار خواهد شد و از این رو شاهد بازی هایی شگفت انگیز و دیدنی در این دور رقابت ها می باشیم. یکی دیگر از رقابت های حساس جام جهانی قطر مربوط به بازی بین دو تیم ملی پرتغال و غنا از گروه H می باشد. در واقع تیم پرتغال به عنوان یکی از تیم های قهرمان اروپایی با تیم غنا از از تیم‌ های پر قدرت کشور آفریقا بازی خواهد داشت و به قطع هر دو تیم برای کسب امتیاز بازی و بالا بردن شانس خود برای راه یابی به دور حذفی مسابقات تمام تلاش خود را خواهند کرد.

برای تماشای پخش زنده پرتغال و غنا جام جهانی 2022 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده پرتغال و غنا جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

بازی میان دو تیم پرتغال و غنا، در ساعت 19:30 روز پنج شنبه در تاریخ 3 آذر 1401 (24 نامبر 2022) برگزار خواهد شد. این بازی می تواند یکی از حساس ترین دیدارهای گروه G  به شمار آید، بنابراین افراد زیادی تمایل به مشاهده آن را خواهند داشت.از این رو سایت پرمخاطب fam.ir  برای افراد علاقه مند به مشاهده بازی بین دو تیم پرتغال و غنا که در زمان پخش این بازی به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان مشاهده آنلاین بازی دو تیم ملی پرتغال و غنا، در سری رقابت های جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق افراد تحت هر شرایطی بتوانند آن را  تماشا کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره دو تیم ملی پرتغال و غنا نکاتی جالب را بیان کنیم.

آشنایی با تیم ملی پرتغال

تیم ملی فوتبال پرتغال از کشور اروپا به مربیگری فرناندو سانتوش، در بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 در گروه A قرار گرفت و با کشورهایی چون صربستان، ایرلند، لوکزامبورگ و آذربایجان هم گروه شد. تیم پرتغال در این بازی ها با کسب 5 پیروزی، 2 تساوی و یک شکست در 8 بازی  در رده دوم قرار گرفت و راهی پلی آف شد. در این دیدارها تیم ملی پرتغال موفق شد ابتدا از سد ترکیه بگذرد و سپس با غلبه بر مقدونیه شمالی، از یک مسیر سخت به جام جهانی برسد.

تیم ملی پرتغال تا کنون 7 بار در مسابقات جام جهانی حضور داشته است. این تیم قدرتمند اروپایی برای اولین بار در سال 1966 در جام جهانی حضور یافت و موفق شد در آن دوره از مسابقات، رده سوم را به خود اختصاص دهد. دومین دوره حضور آن ها در این مسابقات، به سال ۱۹۸۶ برمی‌ گردد و پس از جام جهانی ۲۰۰۲ به بعد در تمامی ادوار برگزار شده این رقابت ‌ها حضور داشته است.

پخش زنده پرتغال و غنا جام جهانی 2022
پخش زنده پرتغال و غنا جام جهانی 2022

پرتقال در پخش زنده پرتغال و غنا جام جهانی 2022

تیم ملی پرتغال در ۷ دوره از مسابقات جام جهانی 2022 به یک عنوان سومی، یک عنوان چهارمی، دو حذف در یک هشتم نهایی و سه حذف در مرحله گروهی دست یافته است. پرتغال در مجموع ۳۰ بازی جام جهانی، ۱۴ پیروزی، ۶ تساوی و ۱۰ شکست داشته و ۴۹ گل زده و ۳۵ گل خورده را در کارنامه خود ثبت کرده است. بازیکنان تیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲، متشکل از ستارگانی چون کریستیانو رونالدو (مهاجم)، برونو فرناندس (هافبک)، برناردو سیلوا (هافبک)، روبن دیاس (مدافع میانی)، رافائل لیائو (وینگر)، ژوائو فلیکس (مهاجم)، ژوائو کانسلو (مدافع راست) می باشند.

محل اسکان تیم ملی پرتغال در هتل السمریا است. هم چنین این تیم برای تمرینات از یک کمپ تمرینی دورتر از دوحه استفاده می کند. هواداران تیم ملی پرتغال برای تشویق تیم شان از نقاط مختلف جهان به قطر می آیند تا  با شعار مخصوص “گذشته افتخار است، حال حاضر تاریخ” بازیکنان محبوب کشورشان را همراهی کنند. این سری از بازی های جام جهانی به عنوان آخرین حضور کریستین رونالدو در چارچوب مسابقات جام جهانی به شمار می آید. بنابراین این دوره برای هواداران تیم پرتغال و طرفداران رونالدو معنای خاصی پیدا کرده است و همین امر باعث شده تا با تمام توانشان تیم محبوب و بازیکن مورد علاقه شان را مورد حمایت و تشویق قرار دهند و دعا کنند تا رونالدو به آرزوی دیرینه اش که کسب مقام در جام جهانی است، دست یابد.

آشنایی با تیم ملی غنا

تیم ملی غنا به مربیگری اتو آدو در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 با آفریقای جنوبی، اتیوپی و زیمبابوه در یک گروه قرار گرفت و موفق شد تا با کسب ۱۳ امتیاز و تعداد گل بیشتر و کسب نتیجه بهتر نسبت به آفریقای جنوبی راهی مرحله بعد شود. در مرحله دوم هم تیم غنا در مقابل نیجریه بازی داشت. این بازی ها با نتیجه مساوی خاتمه یافت، اما از آن جایی که، تیم غنا در زمین حریف گل بیشتری زده بود، با آمادگی کامل، موفق به راه یابی در جام جهانی شد.

تیم ملی غنا، تا کنون سه بار تجربه حضور در جام جهانی را داشته است. غنا در جام جهانی ۲۰۰۶ به میزبانی کشور آلمان، ۲۰۱۰ به میزبانی کشور آفریقای جنوبی و ۲۰۱۴ به میزبانی کشور برزیل حضور داشته است. این تیم در جام جهانی ۲۰۱۰ بهترین عملکرد را از خود نشان داده است. در آن سال غنایی‌ ها با صعود از مرحله گروهی، در یک هشتم نهایی تیم ملی آمریکا را شکست دادند، اما در یک چهارم نهایی با ضربات پنالتی در مقابل اروگوئه شکست خوردند.

از جمله ستاره‌ های تیم ملی غنا در جام جهانی 2022، می‌ توان به توماس پارتی، محمد قدوس، آندره آیو، اینیاکی ویلیامز، طارق لمپتی، محمد سالیسو و … اشاره کرد. محل اسکان تیم ملی غنا در هتل doubletree by Hilton doha al sadd می باشد و کمپ تمرینی آن ‌ها 1aspire zone training facilities  است. طرفداران خاص تیم ملی غنا، مانند دیگر تیم‌ های شرکت کننده در جام جهانی برای دیدن رقابت تیم محبوبشان، از همه کشورها به قطر می‌ روند.

زمان پخش زنده پرتغال و غنا جام جهانی 2022 چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم پرتغال و غنا نیز ساعت 19:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز پنج شنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.