پخش زنده برزیل و صربستان جام جهانی 2022

پخش زنده برزیل و صربستان جام جهانی 2022

پخش زنده برزیل و صربستان جام جهانی 2022 : رودررویی دو تیم ملی برزیل و صربستان از دیگر بازی های جام جهانی 2022 در هفته اول دیدارهاست. این دو تیم طی گروه بندی انجام شده در این دوره مسابقات، در گروه G  قرار گرفته اند و قرار است، در ساعت 22:30 روز پنج شنبه در تاریخ 3 آذر ماه 1401 (24 نوامبر 2022) به مصاف یکدیگر بروند. این بازی در ورزشگاه 80000 نفره لوسیل، واقع در شهر لوسیل برگزار می شود. این بازی برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است و افراد زیادی تمایل دارند تا بازی برزیل و صربستان را به صورت زنده تماشا کنند و از لحظات حساس و زیبای آن غافل نشوند.

لینک پخش زنده برزیل و صربستان جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

از این رو سایت پرمخاطب fam.ir  برای افراد علاقه مند به مشاهده بازی بین دو تیم برزیل و صربستان که در زمان پخش این بازی به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان مشاهده آنلاین بازی دو تیم ملی برزیل و صربستان، در سری رقابت های جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق بتوانید در هر کجا که هستید، این بازی مهم را مشاهده کنید. با توجه به اهمیت این بازی زیبا در این جا می خواهیم شما را با تیم های برزیل و صربستان آشنا کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

آشنایی با تیم ملی برزیل

مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در آمریکای جنوبی که با عنوان کونمبول شهرت یافته است در بین 10 تیم برگزار گردید. تیم ملی برزیل هم با مربیگری تیته در چارچوب این مسابقات با تیم های دیگری چون آرژانتین، اروگوئه و اکوادور هم گروه شد و سرانجام موفق شد با نتایج عالی به عنوان صدرنشین، جواز حضور در جام جهانی قطر را کسب کند. اگر به کارنامه حضور تیم برزیل در جام جهانی نگاه کنیم، نتایج بسیار افتخار آفرینی را مشاهده می کنیم. چرا که این تیم در همه دوره های جام جهانی شرکت کرده است. در این 22 بار حضور خود، موفق شد تا 5 بار به مقام قهرمانی برسد.

  • تیم برزیل در جام جهانی ۱۹۵۸ به میزبانی سوئد، با نتیجه ۵-۲ مقابل تیم میزبان به برتری رسید و برای اولین بار قهرمان جهان شد.
  • برزیلی ها مقام قهرمانی جام جهانی ۱۹۶۲ به میزبانی شیلی را هم با پیروزی ۳-۱ مقابل چکسلواکی به دست آورد.
  • برزیل در جام جهانی ۱۹۷۰ به میزبانی مکزیک هم فینالیست شد و توانست با نتیجه ۴-۱ برابر ایتالیا، پیروز میدان شود و جام قهرمانی را از آن خود کند.
  • تیم فوتبال برزیل در فینال جام جهانی ۱۹۹۴ به میزبانی آمریکا، باز هم در دیدار فینال با ایتالیا رو به ‌رو شد که با پیروزی در ضربات پنالتی، این تیم را شکست داد و قهرمان شد.
  • تیم ملی فوتبال برزیل نهایتا برای آخرین بار در جام جهانی ۲۰۰۲ که به میزبانی مشترک کره جنوبی و ژاپن برگزار شد توانست به فینال برسد و مقابل آلمان با نتیجه ۲-۰ پیروز شد.

 

پخش زنده برزیل و صربستان جام جهانی 2022
پخش زنده برزیل و صربستان جام جهانی 2022

تاریخچه پخش زنده برزیل و صربستان جام جهانی 2022

در سال های ۱۹۵۰ و ۱۹۹۸ به مقام نائب قهرمانی جام جهانی رسید. این تیم از آمریکای جنوبی در سال های 1950 و 2014 میزبان این مسابقات بود، و در هر دو بار مقام چهارم این مسابقات را از آن خود کرد. در سال 2018 هم در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۲-۱ از بلژیک شکست خوردند و از دور رقابت ها کنار رفتند. برزیلی ها در طی بازی هایی که در جام جهانی داشته اند، ۲۲۹ بار دروازه رقبای خود را در جام های جهانی باز کردند و ۱۰۵ گل نیز دریافت کرده اند. آن ها در سال ۲۰۰۲ یک عملکرد بی نظیر از خود به جا گذاشته و با ۷ برد پیاپی، ۱۸ گل زده و تنها ۴ گل خورده، عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

از مطرح ‌ترین بازیکنان تیم ملی فوتبال برزیل حاضر در جام جهانی قطر می ‌توان به آلیسون بکر (لیورپول)، ادرسون مورائس (منچسترسیتی)، مارکینیوش (پاری سن ژرمن)، ادر میلیتائو (رئال مادرید)، کاسمیرو (منچستریونایتد)، ریچارلیسون (تاتنهام)، نیمار (پاری سن ژرمن)، رافینیا (بارسلونا)، وینیسیوس جونیور (رئال مادرید)، فابینیو (لیورپول)، رودریگو (رئال مادرید) اشاره کرد. تیم ملی برزیل که لقب سلسائو را به خود داده است در هتل وستین دوحه مستقر شده است. استادیوم باشگاه العربی قطر را هم به عنوان محل تمرین خود انتخاب کرده‌اند. هواداران تیم ملی برزیل بسیار پر شور و حرارت تیمشان را تشویق می کنند و این تشویق ها هنگام پخش سرود ملی کشورشان به اوج می رسد.

آشنایی با تیم ملی صربستان

تیم ملی صربستان با مربیگری دراگان استویکوویچ موفق شد تا در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در اروپا به عنوان صدرنشین گروه A و بالاتر از از تیم های پرتغال، جمهوری ایرلند، لوکزامبورگ و آذربایجان به طور مستقیم به جام جهانی قطر راه یابد. تیم ملی صربستان تاکنون 13 بار، افتخار حضور در سری مسابقات جام جهانی را داشته است که البته در سال های پیشین با عنوان تیم یوگسلاوی شناخته می شد.

این تیم در مسابقات جام های جهانی ۱۹۳۰ و ۱۹۶۲، با عنوان تیم یوگسلاوی تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت.و از آن سال به بعد در قالب یک تیم مستقل و جدا از یوگسلاوی تاکنون ۲ برد از ۶ بازی ممکن کسب کرده است. درسال ۲۰۱۰ یک برد و دو شکست و ۲۰۱۸ نیز یک برد و دو شکست را به ثبت رساند. صربستان در سال ۲۰۱۸ هم با دو تیم برزیل و سوییس هم گروه بود و هر دو بازی را واگذار کرد و به عنوان تیم سوم گروه، از صعود به مرحله بعد بازماند و این موضوع حساسیت این گروه را که برای دو سال پیاپی باهم در یک گروه هستند را بالا برده و عطش صعود تیم ملی صربستان را بیشتر کرده است. صرب ها تا کنون در جام های جهانی موفق به کسب ۱۸ برد، ۸ تساوی و ۲۰ شکست از ۴۶ بازی خود شده اند و ۶۶ گل به ثمر زده و ۶۳ گل خورده را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.

بازیکنانی چون مارکو دیمیتروویچ (سویا)، فیلیپ کوستیچ (یوونتوس)، سرگی میلینکویچ ساویچ (لاتزیو)، الکساندر میتروویچ (فولام)، دوشان تادیچ (آژاکس)، لوکا یوویچ (فیورنتینا)، دوشان ولاهوویچ (یوونتوس) از جمله مهم ترین بازیکنان صربستانی هستند که در این دوره مسابقات جام جهانی 2022 حضور  پیدا کرده اند. این تیم در هتل خلیج ریکسوس دوحه مستقر شده و در  باشگاه العربی قطر، در حال تمرین است تا خود را برای مسابقات جام جهانی آماده کند. هواداران صربستان برای تشویق تیم محبوبشان رفتارهای عجیبی از خود نشان می دهند، به عنوان مثال آن ها در ورزشگاه، آتش بازی هایی شبیه به یک جنگ تمام عیار راه می اندازند تا با این اتفاق تیم حریف دچار ترس و دلهره شود.

زمان پخش زنده برزیل و صربستان جام جهانی 2022 چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم برزیل و صربستان نیز ساعت 30:22 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز پنج شنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.