پخش زنده آرسنال و وستهام  5 دی 1401

پخش زنده آرسنال و وستهام  5 دی 1401

در این صفحه پخش زنده پخش زنده آرسنال و وستهام  5 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده آرسنال و وستهام  5 دی 1401

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی و لیگ برتر انگلستان امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم آرسنال و وستهام  را روز دوشنبه به تاریخ 5 دی (26 دسامبر 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر انگلیس، این بار بین دو تیم پرطرفدار آرسنال و وستهام برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته آرسنال و وستهام  در سری دیدارهای لیگ برتر

 در هفته هفدهم لیگ برتر 2023-2022، دو تیم آرسنال و وستهام به مصاف یکدیگر می روند. تیم آرسنال طی 14 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 12 برد، 1 مساوی و 1 باخت را تجربه کند و  با تفاضل  22  گل و کسب 37 امتیاز، توانسته تا جایگاه  اول جدول را از آن خود کند. آرسنال در ۵ بازی آخر خود ۳ برد برابر لیون، میلان و ولورهمپتون و دو شکست برابر یوونتوس و برایتون ثبت کرده است. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم وستهام نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 15 بازی، تاکنون 5 برد، 2 مساوی و 9 باخت به دست آورده است. این تیم با تفاضل 5-  گل و کسب 14 امتیاز، مقام شانزدهم جدول را به دست آورده است.

پخش زنده آرسنال و وستهام  5 دی 1401
پخش زنده آرسنال و وستهام  5 دی 1401

تحلیل پخش زنده آرسنال و وستهام  5 دی 1401

تیم وستهم اصلا شباهتی به تیم با انگیزه و باکیفیت دو فصل پیش ندارد و در ۵ بازی آخرش دو شکست برابر بلکبرن و لستر، دو برد برابر اودینزه و کمبریج یونایتد و ۱ تساوی با فولام داشته است. به قطع این بازی برای تیم وستهام بسیار مشکل و طاقت فرساست، چرا که قرار است در مقابل تیم قدرتمند آرسنال قرار گیرد و اگر بتواند از تمام لحظات و توان خود برای برد استفاده کند، می تواند جایگاه بهتری را در جدول به دست آورد. البته لازم به ذکر است، در لیگ برتر سال گذشته هم، تیم آرسنال و وستهام در دو بازی رفت و برگشت مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در هر دو بازی تیم آرسنال پیروز میدان شد. به جرات می توان گفت، بازی روز دوشنبه، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در تلاش هستند تا 3 امتیاز بازی را از آن خود کنند و تیم آرسنال در تلاش است تا هم چنان صدرنشین جدول باقی بماند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده آرسنال و وستهام  5 دی 1401    

ساعت بازی دو تیم آرسنال و وستهام  نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز دوشنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV