پخش زنده پرسپولیس و هوادار 18 آذر 1402

پخش زنده پرسپولیس و هوادار 18 آذر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده پرسپولیس و هوادار 18 آذر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده پرسپولیس و هوادار 18 آذر 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی لیگ برتر، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم پرسپولیس و هوادار را روز شنبه به تاریخ 18 آذر (9 دسامبر 2023) در ساعت 15:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر، این بار بین دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و هوادار برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته پرسپولیس و هوادار در سری دیدارهای لیگ برتر

پخش زنده پرسپولیس و هوادار 18 آذر 1402
پخش زنده پرسپولیس و هوادار 18 آذر 1402

در هفته دوازدهم از بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر کشورمان، دو تیم پرسپولیس و هوادار، در ورزشگاه آزادی و با قضاوت اشکان خورشیدی، به مصاف یکدیگر می‌روند.

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم پرسپولیس، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، 2 باخت و 3 نتیجه مساوی کسب کرده است. تیم پرسپولیس در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، مقابل تیم الدحیل قطر قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 2 بر 1 به تیم حریف واگذار کرد.

پخش زنده پرسپولیس و هوادار 18 آذر 1402
پخش زنده پرسپولیس و هوادار 18 آذر 1402

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم هوادار نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 1 برد، 2 نتیجه مساوی و 2 باخت به‌ دست آورده است. تیم هوادار در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر ایران، مقابل تیم ملوان قرار گرفت و سرانجام این بازی را با نتیجه 1 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد.

اگر بخواهیم بازی‌های اخیر این دو تیم را با یکدیگر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که دو تیم 5 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. در این بازی‌ها تیم پرسپولیس 2 بار پیروز میدان بوده است، یک بار هم برد از آن تیم هوادار بوده و یک بار هم نتیجه مساوی را کسب کرده‌اند.

 بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز شنبه به نفع تیم پرسپولیس تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

پرسپوليس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد تا اکنون تمام تمرکز خود را روی لیگ و رقابت‌های داخلی بگذارد. با این حال، بعد از شکست در آخرین بازی لیگ، آنها با فاصله قابل‌ملاحظه از جمع مدعیان، با بی‌اعتنایی عجیبی از سوی هواداران خود نیز مواجه شده‌اند و بلیت‌های دیدار با هوادار به تعداد زیاد روی دست مدیران باشگاه باد کرده است.

در این دیدار، بازوبند در اختیار علیرضا بیرانوند خواهد بود. خط دفاعی پرسپوليس نیز بدون تغییر نسبت به چند بازی اخیر روبروی حریف خواهد ایستاد. کنعانی‌زادگان و گولسیانی در قلب دفاع و علی نعمتی و دانیال اسماعیلی‌فر در سمت چپ و راست آن، به دنبال حفظ دروازه خود خواهند بود تا بتوانند کمکی در مسیر کسب نتیجه تیم داشته باشند.

برای خط میانی میلاد سرلک و مسعود ریگی که در کنار خود سعید صادقی و سروش رفیعی را خواهند داشت و کمی جلوتر نیز مهدی ترابی حاضر است. محمد عمری هم به جای شهاب زاهدی که به دلیل محرومیت در لیست این بازی قرار ندارد، در پیشانی خط هجومی سرخ‌ها حاضر خواهد بود.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، تیم پرسپولیس طی 9 بازی، با کسب 17 امتیاز و تفاضل 6 گل، در رده ششم جدول لیگ برتر قرار گرفته است و تیم هوادار، طی 11 بازی با کسب 10 امتیاز و تفاضل 2-  گل، در رده یازدهم جدول جای گرفته‌ است.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم پرسپولیس و هوادار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار چه ساعتی است؟           

ساعت بازی دو تیم پرسپولیس و هوادار نیز ساعت 15:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV