پخش زنده پرسپولیس و النصر 6 آذر 1402

پخش زنده پرسپولیس و النصر 6 آذر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده پرسپولیس و النصر 6 آذر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده پرسپولیس و النصر 6 آذر 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های لیگ قهرمانان آسیا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم پرسپولیس و النصر را روز دوشنبه به تاریخ 6 آذر (27 نوامبر 2023) در ساعت 21:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و النصر برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

پرسپولیس و النصر در سری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس و النصر ایران در تقابلی از هفته پنجم لیگ‌قهرمانان آسیا در روز دو شنبه،  از ساعت 21:30  در ریاض به مصاف هم می‌روند.

پخش زنده پرسپولیس و النصر 6 آذر 1402
پخش زنده پرسپولیس و النصر 6 آذر 1402

 بدون شک، این بازی، یکی از دوئل‌های تماشایی در بازی فردا شب پرسپولیس در برابر النصر میان رونالدو و بیرانوند خواهد بود. با توجه به اینکه رونالدو مشکل خاصی برای همراهی تیمش جلوی پرسپولیس نخواهد داشت، به دنبال این است که برای اولین بار به علیرضا بیرانوند گل بزند. بیرانوند هم طبیعتا دوست دارد که برای سومین بازی متوالی، از یکی از فوق‌ستاره‌های فوتبال جهان، گل نخورد.

النصر در 8 بازی اخیرش، همواره پیروز میدان بوده است. در حالی که پرسپولیس بعد از برتری در دیدار رفت مقابل استقلال تاجیکستان، در 4 بازی آخرش موفق به کسب برد نشده است. 

از سویی دیگر، النصر و پرسپولیس تاکنون 4 بار روبه روی هم قرار گرفتند که ماحصل آن 2 برد برای نماینده عربستان و 1 پیروزی برای نماینده ایران بوده است. یک بازی هم در وقت‌های قانونی، مساوی شد که پرسپولیس در ضربات پنالتی زردپوشان را مغلوب کرد و برای دومین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

النصر در بازی قبلی خود 3 بر صفر الاخدود را شکست داد و پرسپولیس هم با یک گل مغلوب سپاهان شد. در لیگ قهرمانان آسیا هم النصر با نتیجه 2-3 الدحیل را شکست داد و دیدار استقلال تاجیکستان و پرسپولیس هم با تساوی مساوی بدون گل به پایان رسید.

لازم به ذکر است، النصر 12 امتیازی صدرنشین گروه E است و پرسپولیس با 7 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

بررسی ترکیبات تیم پرسپولیس

پخش زنده پرسپولیس و النصر 6 آذر 1402
پخش زنده پرسپولیس و النصر 6 آذر 1402

تیم پرسپولیس، برای بازی با النصر نفراتی چون وحید امیری، مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی را در اختیار ندارد. از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد، یحیی گل‌محمدی می‌خواهد برای این بازی بسیار مهم تغییر سیستم دهد و با روشی متفاوت با همیشه به مصاف النصر برود.

لازم به ذکر است، پرسپولیس تحت هدایت گل ‌محمدی در سال‌های اخیر همواره با سیستم ۲-۴-۴ به میدان رفته و معمولا یحیی دست به سیستم تیمش نمی‌زند. با این حال برای بازی با النصر سرمربی قرمزها قصد دارد تغییر سیستم بدهد و با روش ۳-۳-۴ تیمش را آرایش کند. برای دیدار دوشنبه شب با النصر پرسپولیس با تک مهاجم که احتمالا شهاب زاهدی خواهد بود، به میدان خواهد رفت و خط میانی این تیم هم با ۳ هافبک مرکزی شکل خواهد گرفت.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال النصر و پرسپولیس چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم النصر و پرسپولیس نیز ساعت  21:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز دوشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV