پخش زنده وایادولید و رئال مادرید 1401

پخش زنده وایادولید و رئال مادرید 1401

در این صفحه لینک پخش زنده وایادولید و رئال مادرید 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده وایادولید و رئال مادرید 1401:

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی و لالیگا اسپانیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم وایادولید و رئال مادرید را روز جمعه به تاریخ 9 دی (30 دسامبر 2022) از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لالیگا اسپانیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار وایادولید و رئال مادرید برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نتیجه بازی وایادولید و رئال مادرید 1401

 در هفته پانزدهم لالیگا اسپانیا 2023-2022، دو تیم وایادولید و رئال مادرید به مصاف یکدیگر می روند. عملکرد دو تیم در هفته های گذشته لیگ به شرح زیر می باشد.تیم وایادولید طی 14 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 5 برد، 2 مساوی و 7 باخت را تجربه کند و  با تفاضل  8-  گل و کسب 17 امتیاز، جایگاه دوازدهم جدول را از آن خود کند.و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم رئال مادرید نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 14 بازی، تاکنون 11 برد، 2 مساوی و 1 باخت به دست آورده است. این تیم با تفاضل 19 گل و کسب 35 امتیاز، مقام دوم جدول را به دست آورده است.

پیش بینی وایادولید و رئال مادرید 1401

در سری مسابقات لالیگا اسپانیا در سال گذشته، دو تیم وایادولید و رئال مادرید در بازی رفت و برگشت مقابل یکدیگر قرار گرفته اند و در هر دو بازی تیم رئال مادرید با نتیجه 1 بر 0 بر تیم وایادولید غالب شد و پیروز میدان شد.در سری مسابقات امسال هم، این دو تیم از نظر جایگاهی با یکدیگر فاصله زیادی دارند و در واقع به نظر می رسد که تیم رئال مادرید این بار هم پیروز میدان شود، اما از آن جایی که فوتبال یک بازی غیر قابل پیش بینی است، بنابراین رئال مادریدی ها باید با تمام توان خود در زمین بازی حاضر شوند تا بتوانند با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه نخست را به دست آورند. به جرات می توان گفت، بازی روز جمعه، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تمام تلاش خود را می کنند تا پیروز میدان شوند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زندهوایادولید و رئال مادرید 1401    

ساعت بازی دو تیم وایادولید و رئال مادرید نیز ساعت  24:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز جمعه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.