پخش زنده صنعت نفت آبادان و ذوب آهن 1401

پخش زنده صنعت نفت آبادان و ذوب آهن 1401

در این صفحه پخش زنده صنعت نفت آبادان و ذوب آهن 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

برای تماشای پخش زنده صنعت نفت آبادان و ذوب آهن 1401 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

پخش زنده شبکه ورزش

پخش زنده شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و ذوب آهن  را روز جمعه به تاریخ 9 دی (30 دسامبر 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار صنعت نفت آبادان و ذوب آهن برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

دیدار قبلی صنعت نفت آبادان و ذوب آهن

در هفته چهاردهم لیگ برتر 02-1401، دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال در استادیوم فولادشهر به مصاف یکدیگر می روند. بنابراین در این بازی، تیم ذوب آهن، میزبان تیم صنعت نفت آبادان می باشد. عملکرد دو تیم در هفته های گذشته لیگ به شرح زیر می باشد. تیم ذوب آهن در 13 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 3 برد، 8 مساوی و 2 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 4 گل، 17 امتیاز لیگ برتر را به دست آورد و در جایگاه هفتم جدول قرار گیرد. 

ترکیب پخش صنعت نفت آبادان و ذوب آهن 9دی 1401

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم صنعت نفت آبادان نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 13 بازی خود، تا کنون 2 برد، 3 مساوی و 8 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل 8- گل و کسب 9 امتیاز، مقام پانزدهم جدول را از آن خود کرده است. تیم ذوب آهن در 5 بازی آخر خود، تا کنون یک نتیجه مساوی، دو برد و دو باخت داشته است. تیم صنعت نفت آبادان هم در 5 بازی آخر خود، یک برد، دو مساوی و دو باخت کسب کرده است. جالب است بدانید این دو تیم در دو بازی رفت و برگشت در لیگ برتر سال گذشته هم مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در این دیدارها تیم ذوب آهن در بازی رفت پیروز میدان شده بود و در بازی برگشت برد از آن تیم صنعت نفت آبادان بوده است.

در بازی روز جمعه هم تیم صنعت نفت آبادان، با حضور طالب به عنوان چپ پای قدرتمند نفتی ها می تواند، شرایط خطرناکی را برای تیم ذوب آهن به وجود آورد و 3 امتیاز بازی را از آن خود کند. به جرات می توان گفت، بازی روز جمعه، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا در جدول لیگ جایگاه خود را ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده صنعت نفت آبادان و ذوب آهن 1401  

ساعت بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و ذوب آهن نیز ساعت 14:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز جمعه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

iptv