پخش زنده هوادار و فولاد 1401

پخش زنده هوادار و فولاد 1401

در این صفحه لینک پخش زنده هوادار و فولاد 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به قوتبال قرار داده شده است.

برای تماشای بازی بر روی لینک زیر کلیک کنید

پخش زنده شبکه ورزش

پخش زنده شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم هوادار و فولادرا روز جمعه به تاریخ 9 دی (30 دسامبر 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار هوادار و فولاد برگزار می شود و  بر همین اسس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

بازی های گذشته هوادار و فولاد

در هفته چهاردهم لیگ برتر 02-1401، دو تیم هوادار و فولاددر استادیوم فولادآرنا به مصاف یکدیگر می روند. بنابراین در این بازی، تیم فولاد، میزبان تیم هوادار می باشد. عملکرد دو تیم در هفته های گذشته لیگ به شرح زیر می باشد. تیم فولاد در 13 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 3 برد، 7 مساوی و 3 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 4 گل، 1 امتیاز لیگ برتر را به دست آورد و در جایگاه دهم جدول قرار گیرد. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم هوادار نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 13 بازی خود، تا کنون 3 برد، 4 مساوی و 6 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل 4- گل و کسب 13 امتیاز، مقام یازدهم جدول را از آن خود کرده است.

پخش زنده هوادار و فولاد 1401
پخش زنده هوادار و فولاد 1401

ترکیب تیم های هوادار و فولاد

تیم فولاد در 5 بازی آخر خود، تا کنون یک نتیجه مساوی، یک برد و سه باخت داشته است. تیم هوادار هم در 5 بازی آخر خود، یک برد، دو مساوی و دو باخت کسب کرده است. جالب است بدانید این دو تیم در دو بازی رفت و برگشت خود، در لیگ برتر سال گذشته هم مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در این دیدارها بازی رفت با نتیجه تک گل به نفع تیم فولاد تمام شد و بازی برگشت هم با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

 در پخش زنده هوادار و فولاد 1401 هم هر دو تیم شرایط تقریبا یکسانی دارند و هر دو تیم هم از آمادگی خوبی برخوردارند، بنابراین در بازی روز جمعه احتمال برد هر دو تیم وجود داشته و پیش بینی نتیجه بازی کار بسیار دشواری خواهد بود. به جرات می توان گفت، بازی روز جمعه، برای هر دو تیم فولاد و هوادار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده هوادار و فولاد 1401    

ساعت بازی دو تیم هوادار و فولاد نیز ساعت 17:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز جمعه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

iptv