پخش زنده پاری سن ژرمن و استراسبورگ 1401

پخش زنده پاری سن ژرمن و استراسبورگ 1401

در این صفحه لینک پخش زنده پاری سن ژرمن و استراسبورگ 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده پاری سن ژرمن و استراسبورگ 1401:

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی و لیگ یک فرانسه امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم پاری سن ژرمن و استراسبورگ را روز چهارشنبه به تاریخ 7 دی (28 دسامبر 2022) از پخش زنده شبکه سه سیما فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ یک فرانسه، این بار بین دو تیم پرطرفدار پاری سن ژرمن و استراسبورگ برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

عملکرد پخش زنده پاری سن ژرمن و استراسبورگ 1401

در هفته شانزدهم لیگ یک فرانسه  2023-2022، دو تیم پاری سن ژرمن و استراسبورگ در ورزشگاه دلا مینو، استراسبورگ، به مصاف یکدیگر می روند. تیم پاری سن ژرمن طی 15 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 13 برد، 2 مساوی را تجربه کند و  با تفاضل  34  گل و کسب 41 امتیاز، توانسته تا جایگاه  اول جدول را از آن خود کند. نکته قابل توجه این جاست که تا کنون هیچ تیمی از لیگ یک فرانسه، موفق به شکست پاری سن ژرمن نشده است و در 5 بازی اخیر خود، موفق شده تا بر تیم حریف پیروز شود. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم استراسبورگ نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 15 بازی، تا کنون 1 برد، 8 مساوی و 6 باخت به دست آورده است.

تحلیل پاری سن ژرمن و استراسبورگ

این تیم با تفاضل 9-  گل و کسب 11 امتیاز، مقام نوزدهم جدول را به دست آورده است. این تیم در 5 بازی اخیر خود،  نتیجه 3 مساوی و 2 باخت به دست آورده است.البته لازم به ذکر است دو تیم پاری سن ژرمن و استراسبورگ در لیگ یک سال گذشته در دو بازی رفت و برگشت مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در طی آن، تیم پاری سن ژرمن، در بازی رفت، برنده شد و بازی برگشت هم با نتیجه مساوی خاتمه یافت. برای تقابل این دو تیم در بازی لیگ امسال هم، شاید در جدول، تیم پاری سن ژرمن در صدر جدول باشد و تیم استراسبورگ در قعر جدول قرار گرفته باشد، اما نتیجه فوتبال، قابل پیش بینی نیست. به جرات می توان گفت، بازی روز چهارشنبه، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و آن ها در تلاش هستند تا 3 امتیاز بازی را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده پاری سن ژرمن و استراسبورگ 1401

ساعت بازی دو تیم پاری سن ژرمن و استراسبورگ نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز چهارشنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سه سیما دنبال کنید.

iptv