پخش زنده منچستریونایتد و ناتینگهام فارست 6 دی 1401

پخش زنده منچستریونایتد و ناتینگهام فارست 6 دی 1401

در این صفحه لینک پخش زنده منچستریونایتد و ناتینگهام فارست 6 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

برای تماشای فوتبال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

پخش زنده فوتبال شبکه ورزش

پخش زنده فوتبال شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی و لیگ برتر انگلستان امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم منچستر یونایتد و ناتینگهام فارست را روز سه شنبه به تاریخ 6 دی (27 دسامبر 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر انگلیس، این بار بین دو تیم پرطرفدار منچستر یونایتد و ناتینگهام فارست برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

بازی های گذشته منچستر یونایتد و ناتینگهام فارست در سری دیدارهای لیگ برتر

 در هفته هفدهم لیگ برتر 2023-2022، دو تیم منچستر یونایتد و ناتینگهام فارست در ورزشگاه اولدترافورد، به مصاف یکدیگر می روند. تیم منچستر یونایتد طی 14 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 8 برد، 2 مساوی و 4 باخت را تجربه کند و  با تفاضل  بدون  گل و کسب 26 امتیاز، توانسته تا جایگاه  پنجم جدول را از آن خود کند. تیم منچستریونایتد در مقابل برنلی در لیگ کاپ موفق شد تا با نیتجه 2 بر 0 پیروز میدان شود. جالب است بدانید، چلسی ها اینک ۶ مورد از ۷ بازی رسمی آخرشان را با برد پشت سر گذاشته ‌اند و در این مدت ۴ بار موفق شده اند تا دروازه خود را در برابر تیم حریف بسته نگه دارند و از سوی دیگر توقف تاتنهام مقابل برنتفورد،  این فرصت را برای شاگردان اریک تن هاخ قرار داده است تا خود را به رده چهارم جدول نزدیک ‌تر کنند.

عملکرد تیم ناتینگهام فارست

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم ناتینگهام فارست نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 15 بازی، تا کنون 3 برد، 4 مساوی و 8 باخت به دست آورده است. این تیم با تفاضل 19-  گل و کسب 13 امتیاز، مقام نوزدهم جدول را به دست آورده است. ناتینگهام فارست هم موفق شده تا در مقابل بلکبرن، برتری ۴-۱ را به دست آورده است و  به همین واسطه راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ کاپ شد. آن‌ ها امید دارند که آن فرم خوب را به لیگ برتر نیز گسترش دهند. تیم استیو کوپر پیش از این توانسته است لیورپول را شکست بدهد ولی هنوز برد خارج از خانه ‌ای در این فصل به نیاورده است و فردا شب برای تغییر این وضعیت، کار آسانی ندارد.

به جرات می توان گفت، بازی روز سه شنبه، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و آن ها در تلاش هستند تا 3 امتیاز بازی را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده منچستریونایتد و ناتینگهام فارست 6 دی 1401

ساعت بازی دو تیم منچستر یونایتد و ناتینگهام فارست نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز سه شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

 

iptv