پخش زنده منچسترسیتی – استون ویلا خرداد 1401

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی امکان تماشای آنلاین پخش زنده من سیتی – استون ویلا خرداد 1401 را فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده هفته 38 لیگ برتر انگلیس را از طریق سایت فام دنبال کنند.

هفته سی و هشتم لیگ برتر انگلیس با بازی تیم های مختلف انگلستان شروع شد که در میان رقابت های این دوره، قرار گیری دو تیم  من سیتی – استون ویلا در مقابل یکدیگر، به یکی از حساس ترین دیدار ها تبدیل کند.

پخش از لینک زیر:

پخش زنده منچسترسیتی – استون ویلا خرداد 1401

طبق جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس، بازی برگشت این دو تیم در 1 خرداد 1401 در ساعت 19:30 به وقت تهران در استادیوم اتحاد، منچسترسیتی برگزار می گردد.

نگاهی بر بازی های منچسترسیتی – استون ویلا  در سال های گذشته و تحلیل بازی امروز

درباره اهمیت این بازی باید گفت: اگر منچسترسیتی در بازی خانگی خود مقابل استون ویلا پیروز شود، قهرمانی لیگ برتر انگلیس را از آن خود خواهد کرد. زیرا تیم منچستر سیتی فقط با اختلاف یک امتیاز از تیم لیورپول در صدر جدول قرار گرفته و برد در هفته پایانی، منجر به قهرمانی وی می گردد.

اما اگر نتیجه بازی من سیتی و استون ویلا مساوی شود و لیورپول بتواند وولورهمپتون را شکست دهد، تیم منچستر سیتی قهرمانی خود را از دست خواهد داد.

البته برد تیم منچستر سیتی از تیم استون ویلا کار سختی به نظر نمی رسد. زیرا در دیدار رفت این دو تیم که در هفته چهاردهم و در تاریخ 11 آذر 1400 برگزار گردید، با برد تیم منچستر سیتی و نتیجه 2 بر 1 خاتمه یافت. بازی های دو تیم من سیتی – استون ویلا در طی هشت سال گذشته با یازده دیدار هم فقط یک نتیجه مساوی و ده برد برای تیم منچستر سیتی در بر داشت.

پخش زنده من سیتی - استون ویلا 1 خرداد 1401 

تحلیل بازی منچستر

استیون جرارد، کاپیتان پیشین لیورپول که در حال حاضر مربیگری تیم استون ویلا را برعهده دارد، گفت برای گرفتن امتیاز از منچستر سیتی در این بازی و قهرمانی تیم لیورپول تمام تلاش خود را می کند و همین امر کار را برای بازیکنان تیم منچسترسیتی سخت تر کرده و دیدار امروز را نفس گیر و  جذاب می نماید.

در هفته سی و هفتم لیگ هم، تیم منچستر سیتی با افتخاراتی چشمگیر در طی رقابت های خود، موفق شد با کسب 90 امتیاز، 28 برد، 6 مساوی و 3 باخت  در رده اول جدول قرار بگیرد. در حالی که تیم استون ویلا با کسب 45 امتیاز، 13 برد، 6 مساوی و 18 باخت در رده چهاردهم جدول قرار گرفت. طبق نتایج به دست آمده، به قطع این دیدار، برای هر دو تیم بسیار مهم بوده و از این رو بازیکنان لحظاتی ارزشمند و پرتنش را تجربه خواهند کرد.

زمان پخش بازی منچستر و استون ویلا کی است؟    

ساعت بازی دو تیم من سیتی و استون ویلا نیز 19:30 به وقت ایران است. پخش زنده فوتبال سیتی و استون ویلا را می‌توانید از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  دنبال کنید.