پخش زنده سپاهان و نیروی هوایی عراق 6 آذر 1402

پخش زنده سپاهان و نیروی هوایی عراق 6 آذر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده سپاهان و نیروی هوایی عراق 6 آذر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده سپاهان و نیروی هوایی عراق 6 آذر 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های لیگ قهرمانان آسیا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم سپاهان و نیروی هوایی عراق را روز دوشنبه به تاریخ 6 آذر (27 نوامبر 2023) در ساعت 21:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار سپاهان و نیروی هوایی عراق برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

سپاهان و نیروی هوایی عراق در سری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا

سپاهان و نیروی هوایی عراق ایران در تقابلی از هفته پنجم لیگ‌قهرمانان آسیا در روز دو شنبه،  از ساعت 21:30  به میزبانی سپاهان و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

پخش زنده سپاهان و نیروی هوایی عراق 6 آذر 1402
پخش زنده سپاهان و نیروی هوایی عراق 6 آذر 1402

سپاهان در بازی هفته پنجم مقابل نیروی هوایی عراق با لباس زردرنگ به میدان می‌رود و نیروی هوایی نیز در این مسابقه با لباس آبی رنگ به میدان خواهد رفت.

نگاهی به وضعیت تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا

سپاهان و نیروی هوایی هر یک با هفت امتیاز و با احتساب تفاضل گل بهتر به ترتیب در رده دوم و سوم جدول گروه c قرار گرفته‌اند. سپاهان باید برای اینکه خیالش از صعود راحت‌تر باشد، این مسابقه را باید با برد به پایان برساند تا در دیدار آخر و خارج از خانه برابر الاتحاد عربستان با آسودگی بیشتری به میدان برود.

جالب است بدانید، تیم سپاهان، در بازی رفت برابر این تیم گل‌های تقریبا مشابهی دریافت کردیم که نشان می‌دهد حریف سپاهان بخوبی آنالیز کرده بود و توانست با وجود اینکه عقب افتاده باشد، بازی را به تساوی بکشاند.

نیروی هوایی عراق تیمی فیزیکی است که با قدرت دوندگی و جنگندگی ظاهر می‌شود لذا سپاهانی ها باید نزدیک به اعضای حریف بازی کنند تا فرصت خلق موقعیت را از آنان بگیرند.

تیم سپاهان در 5 بازی اخیر خود 3 برد، 1 باخت و 1 نتیجه مساوی کسب کرده است، در حالی که تیم نیروی هوایی عراق، در 5 بازی اخیر خود، 2 برد، 1 باخت و 2 نتیجه مساوی به دست آورده است.

پخش زنده سپاهان و نیروی هوایی عراق 6 آذر 1402
پخش زنده سپاهان و نیروی هوایی عراق 6 آذر 1402

 نیروی هوایی عراق، در بازی گذشته خود، از سری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، مقابل تیم الاتحاد قرار گرفت و موفق شد تا بازی را با نتیجه 2 بر 0 از تیم حریف ببرد. تیم سپاهان هم، در لیگ برتر ایران، مقابل تیم استقلال خوزستان قرار گرفت و موفق شد تا بازی را با نتیجه 3 بر 1 از تیم حریف ببرد.

این دو تیم تنها یک بار آن هم در بازی رفت، مقابل یکدیگر قرار گرفته اند و آن هم، با نتیجه مساوی 2 گل زده خاتمه یافت. بنابراین بازی روز دوشنبه برای هر دو تیم اهمیت بسیار زیادی داشته و در واقع پیش‌بینی بازی سخت و تقریبا غیرممکن است.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و نیروی هوایی عراق چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم سپاهان و نیروی هوایی عراق نیز ساعت  21:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز دوشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV