پخش زنده بسکتبال ایران مقابل برزیل 4 شهریور 1402

پخش زنده بسکتبال ایران مقابل برزیل 4 شهریور 1402

در این صفحه لینک پخش زنده بسکتبال ایران مقابل برزیل 4 شهریور 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بسکتبال ایران مقابل برزیل 4 شهریور 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به  بازی‌های بسکتبال، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی بسکتبال دو تیم ایران و برزیل را روز شنبه به تاریخ 4 شهریور (26 آگوست 2023) در ساعت 13:15، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران بسکتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات جام جهانی بسکتبال، این بار بین دو تیم پرطرفدار ایران و برزیل برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر وضعیت دو تیم بسکتبال ایران و برزیل

نوزدهمین دوره جام جهانی بسکتبال که هر چهار سال یک بار برگزار می ‌شود، از دیروز با برگزاری ۸ دیدار آغاز شد. این دوره از مسابقات که به میزبانی سه کشور فیلیپین، ژاپن و اندونزی برگزار خواهد شد با حضور ۳۲ تیم و از ۳ شهریورماه تا ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

پخش زنده بسکتبال ایران مقابل برزیل 4 شهریور 1402
پخش زنده بسکتبال ایران مقابل برزیل 4 شهریور 1402

تیم ملی بسکتبال ایران، اولین بازی خود را، در جام جهانی ۲۰۲۳ را با یک بازی سخت مقابل برزیل آغاز می ‌کند. این دومین تقابل دو تیم در تاریخ رقابت‌های جام جهانی است. ایران و برزیل در جام جهانی ۲۰۱۴ نیز با یکدیگر هم‌گروه بودند که آن بازی با پیروزی قهرمان دو دوره جام جهانی (برزیل) همراه بود.

تیم ملی ایران، با مربیگری سعید ارمغانی، جواز حضور در این رقابت‌‌ها را به دست آورد، اکنون با تصمیم فدراسیون بسکتبال، «هاکان دمیر» ترکیه‌ای را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد تا شاید بتواند با وجود تیم‌های قدرتمند آسیایی چون ژاپن، چین و فیلیپین در این رقابت‌ها، به عنوان بهترین تیم آسیایی در رده‌بندی نهایی جام جهانی ۲۰۲۳ جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کند.

با روی کار آمدن دمیر، تغییرات قابل توجهی نیز در ترکیب تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ رخ داد که می‌توان خط خوردن محمد جمشیدی، بازیکن نام آشنای بسکتبال ایران از لیست تیم ملی را مهم‌ترین آن‌ها در نظر گرفت که با عکس العمل‌های نسبتا زیادی هم همراه شد.

تیم ملی ایران در گروه G رقابت‌ ها قرار گرفته است. ایران در گروه G با تیم ملی اسپانیا، قهرمان دوره گذشته جام جهانی (۲۰۱۹ – چین) نیز همگروه است. این دو تیم در دو جام‌ های جهانی دیگر نیز با یکدیگر همگروه بودند که هر دوی آن مسابقات با برتری اسپانیا همراه بوده است. دیگر تیم همگروه ایران ساحل عاج است و در واقع این تیم اصلی‌ترین شانس ایران برای کسب پیروزی در این جام را، بازی مقابل این حریف آفریقایی در نظر گرفت که البته کار راحتی نخواهد بود.

بسکتبال ایران در ۳ دوره اخیر مسابقات تنها حضورهایش را رقم زده که نوزدهمی سال ۲۰۱۰ میلادی بهترین عملکرد بسکتبال ایران در جام جهانی محسوب می‌ شود.

زمان پخش بازی تیم‌های بسکتبال ایران و برزیل چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم بسکتبال ایران و برزیل نیز ساعت 13:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید. 

IPTV