پخش زنده بازی والیبال ایران و هلند

پخش زنده بازی والیبال ایران و هلند

سایت fam.ir برای علاقه مندان به بازی والیبال امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو کشور ایران و هلند را چهارشنبه شب به تاریخ  9 شهریور (31  آگوست 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران والیبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ ، این بار بین دو کشور ایران و هلند برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به والیبال به یادگار خواهد گذاشت.

برای تماشای پخش زنده بازی والیبال ایران و هلند بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده بازی والیبال ایران و هلند

لینک پخش زنده بازی والیبال ایران و هلند

نگاهی بر  وضعیت ایران و هلند در مسابقات قهرمانی 2022

تیم ملی والیبال در ادامه رقابت های قهرمانی جهان ساعت ۲۰ روز چهارشنبه نهم شهریور در آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی و برای کسب صدرنشینی جدول گروه F به مصاف هلند خواهند رفت.تیم ملی هلند با پیروزی مقابل آرژانتین رقابت روز پایانی اش مقابل ایران را به اوج حساسیت رساند.برد تیم والیبال ایران مقابل مصر، باعث شد تا دیدار پایانی ایران – هلند برای صدرنشینی بسیار حساس گردد، البته به این نکته توجه داشته باشید که تیم ایران با برد از تیم مصر به طور قطعی به یک هشتم نهایی صعود خواهد کرد، اما صدرنشینی تاثیر ویژه ای بر حریف دور بعد خواهد داشت.در ابتدای شروع مسابقات تصور می‌ شد جدال اصلی صدرنشینی این گروه بین ایران و آرژانتین اتفاق بیفتد اما در حال حاضر با برد تیم هلند از آرژانتین باید هلند هم به عنوان یک مدعی جدی شناخته شود. لازم به ذکر است این تیم اروپایی در لیگ ملت ‌ها در سه ست پیاپی ایران را شکست داد و حالا به نظر می ‌رسد که در قهرمانی جهان نیز یک رقیب سرسخت برای ما خواهد بود.

طبق رده بندی در جدول گروه F ایران و هلند در وضعیتی مشابه دو برد و 5 امتیاز دارند و در این رده بندی، هلند در رتبه اول و ایران در رتبه دوم قرار گرفته است.قطعا مسابقه روز چهارشنبه، لحظاتی جذاب و به یاد ماندنی را برای دوستداران والیبال به ارمغان می آورد، زیرا عملکرد خوب و پر از تکنیک تیم ایران بر هیچ کس پوشیده نیست و هم چنین تیم هلند هم از تیم های قدرتمندی است که به عنوان یک مدعی جدی برای تیم ایران شناخته شده است.

زمان پخش بازی والیبال ایران و هلند چه ساعتی است؟    

زمان بازی دو تیم ایران و هلند نیز ساعت 20:00 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید چهارشنبه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.