پخش زنده بازی ایران و ولز جام جهانی 2022

پخش زنده بازی ایران و ولز جام جهانی 2022

پخش زنده بازی ایران و ولز جام جهانی 2022 روز جمعه به تاریخ  4 آذر 1401 در سری بازی های مقدماتی، در گروه B مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.  قرار است این بازی به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شود، البته ممکن است، بسیاری از افراد دسترسی به تلویزیون نداشته باشند. بنابراین برای این که این بازی حساس و سرنوشت ساز را از دست ندهید، پیشنهاد ما به شما، مشاهده آنلاین این بازی از سایت پرمخاطب فام است، تا در این راستا امکان مشاهده این رقابت جذاب و دیدنی در هر موقعیت و مکانی فراهم گردد و بتوانید پخش زنده بازی ایران و ولز جام جهانی 2022 را به صورت زنده از پخش زنده شبکه 3 تماشا کنند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با عملکرد این دو تیم، وضعیت کنونی دو تیم ایران و ولز را بررسی کرده و درباره بازیکنان و مربیان دو تیم اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد. 

برای پخش زنده بازی ایران و ولز جام جهانی 2022 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده بازی ایران و ولز جام جهانی 2022

لینک پخش زنده بازی ایران و ولز جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

آشنایی بیشتر با موقعیت تیم ولز

دومین بازی ما در جام جهانی مقابل تیم ولز هست، لازم به ذکر است که این تیم نسبت به 2 رقیب دیگر تیم ملی، دیرتر حضورش در مسابقات جام جهانی 2022 قطعی شد. آن‌ ها برای حضور در مسابقات جام جهانی، ابتدا در لیگ ملت ‌های اروپا با تیم لهستان مسابقه داشتند و با نتیجه 2 بر یک به میزبان خود باختند. بعد از بازی با لهستان، با اوکراین بازی داشت و سرانجام با کسب نتیجه برد از اوکراین، موفق شد تا حضورش را در قطر قطعی کند.

ولزی ‌ها در لیگ ملت های اروپا هم ابتدا مقابل هلند با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند، بعد مقابل بلژیک به تساوی رسیدند و در نهایت هم با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم هلند شکست خوردند. بیشترین بازی و گل ملی را گرت بیل بازیکن باشگاهی تیم فوتبال رئال مادرید برای ولز به ثمر رسانده است.  با توجه به اطلاعات به دست آمده، شاید در ظاهر این تیم نسبت به دو تیم دیگر، ضعیف به نظر برسد، ولی نباید آن را دست کم گرفت، چرا که اکثر بازیکنانش با آمادگی کامل، در این مسابقات حضور یافته اند. حتی سرمربی تیم ملی ولز از عملکرد بازیکنانش تمجید می کند و نظر وی درباره بازیکنانش این گونه است که آن ها هرگز تسلیم نمی ‌شوند و با داشتن عزم راسخ تا آخرین نفس ایستادگی خواهند کرد. در این مقاله می خواهیم اتفاقات احتمالی که ممکن  است بین تیم ایران و لز در زمین بازی رخ دهد را بررسی کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پخش زنده بازی ایران و ولز جام جهانی 2022
پخش زنده بازی ایران و ولز جام جهانی 2022

نگاهی بر پیش بینی های احتمالی بازی ایران و ولز

تیم ولز با مربیگری رابرت پیج، بعد از 64 سال توانسته به جام جهانی راه یابد و همین امر باعث می شود تا در اوایل بازی با احتیاط عمل کنند و بنابراین در بیست دقیقه اول بازی، موقعیت خاصی نخواهیم داشت. ولی بعد از گرم شدن بازیکنان و با شور و هیجانی که طرفداران هر دو تیم وارد زمین بازی می کنند، بازی حساس و جذابی را پیش رو خواهیم داشت. این بازی مخصوصا برای تیم ما خیلی حساس هست. چون تیم ایران با تیم های دیگری مثل انگلیس و آمریکا هم بازی داشته و اگر بتواند تیم ولز را ببرد، برای صعود با تیم آمریکا روحیه بهتری خواهد داشت و شانس صعود آن به مراحل بالاتر در جام جهانی 2022 بیشتر می گردد.

به احتمال زیاد ولز با سیستم 1-3-2-4 بازی می کند. مهاجم نوک در خط حمله، کیفر مور هست که قدرت گلزنی  فوق العاده ای داشته و با قد بلندی که دارد، توانایی سر زنی بالایی خواهد داشت. بنابراین خلیل زاده و کنعانی به عنوان دفاع های وسط ما و دیگر بازیکنان تیم نباید اجازه بدهند تا مور موقعیت سر زنی پیدا کند. در سمت راست خط حمله هم، دنیل جیمز قرار گرفته است، وی بازیکن سرعتی هست و به صورت فوق العاده ای از پشت دفاع فرار می کند. هم چنین باید به فکر فرارهای دنیل جیمز باشیم و مراقب ارتباط وی با هافبک ها و ایجاد موقعیت های خطرناک توسط جیمز باشیم.

ترکیب پخش زنده بازی ایران و ولز جام جهانی 2022

در ضمن دفاع های تیم ایران باید مراقب موقعیت های پنالتی که توسط جیمز گرفته می شود باشند، زیرا در کنار سرعت بالا، تکنیک های خوبی هم دارد و به احتمال زیاد درگیری زیادی با محرمی و کنعانی خواهد داشت. در سمت چپ خط حمله،  هری ویلسون قرار گرفته است. در واقع این بازیکن علاوه بر بازی هجومی و خوبی که دارد، در بخش تدافعی هم به تیم کمک زیادی می کند و از ویژگی های او شوت های فوق العاده ای است که مستقیم داخل دروازه وارد می شود. بنابراین دو تا دفاع وسط، دفاع چپ و هافبک دفاعی باید مراقب این بازیکن باشند و اجازه شوت زنی به او را ندهند.

پخش زنده بازی ایران و ولز جام جهانی 2022
پخش زنده بازی ایران و ولز جام جهانی 2022

از دیگر بازیکنان تیم ولز، گرت بیل هست، وی از بازیکنان با سابقه و سن بالای تیم ولز هست. همه ما از شوت های ناگهانی بیل خبر داریم، بنابراین مربی معمولا او را پشت سر بازیکن مهاجم تیم قرار می دهد. دو تا هافبک های دفاعی و بازی ساز این تیم هم آرون رمزی و جو رادون هستند که با تجربه بالایی که دارند، می توانند کنترل وسط زمین را در اختیار بگیرند. خط دفاعی تیم ولز را به ترتیب از ست چپ نکو ویلیامز، اتان امپادو، جو رادن و کانر رابرتز تشکیل می دهند و در واقع این چهار بازیکن در دو حالت دفاعی و هجومی عملکر بسیار خوبی از خود نشان می دهند. اما به این نکته توجه داشته باشید که تیم ما از هماهنگی سردار آزمون، طارمی و جهانبخش هم می تواند نهایت استفاده را ببرد و بدین وسیله بازی تیم حریف را به هم بریزد و از اشتباهات تیم مقابل به گل برسد.

هم چنین می توان از سرعت امیری و قلی زاده، برای تهدید دروازه حریف استفاده کرد. گلر تیم ولز در بازی مقابل تیم اکراین عملکرد فوق العاده ای داشت، اما در مجموع امکان گلزنی به این دروازه بان وجود دارد. از آن جایی که این گلر توپ ها را معمولا برگشت می دهد، بنابراین مهاجمان با استفاده از این موقعیت می توانند، گلزنی داشته باشند. با توجه به موارد گفته شده، موقعیت های زیادی برای ایران به وجود می آید که باید از این موقعیت ها نهایت استفاده را برد و بازی را با نفع خود تمام کرد.

درباره محل برگزاری بازی ایران و ولز بیشتر بدانیم

پخش زنده بازی ایران و ولز جام جهانی 2022 در ورزشگاه «احمد بن علی» برگزار خواهد شد. ورزشگاه «احمد بن علی» در آذر ماه 1399 افتتاح شده و در شهر«ریان» قرار گرفته است. ظرفیت در نظر گرفته شده برای این ورزشگاه، 40 هزار نفر است و تا مرحله یک هشتم نهایی میزبان بازی ‌ها خواهد بود.

 

 

گسترش سامانه های هوشمند آسمان