پخش زنده بازی ایران و انگلیس جام جهانی 2022

پخش زنده بازی ایران و انگلیس جام جهانی 2022

پخش زنده بازی ایران و انگلیس جام جهانی 2022 در تاریخ 30 آبان 1401 در سری بازی های مقدماتی در گروه B بر روی آنتن خواهد رفت. قرار است این بازی به صورت زنده از پخش زنده شبکه 3 ارائه شود، اما از آن جایی که مسابقه در روز دوشنبه،  ساعت 16:30 به وقت تهران پخش می شود، ممکن است بسیاری افراد دسترسی به تلویزیون نداشته باشند. بنابراین پیشنهاد ما مشاهده آنلاین این بازی حساس و پرطرفدار از سایت پرمخاطب فام است، تا در این راستا افراد بتوانند در هر موقعیت و مکانی که هستند، بازی حساس و سرنوشت ساز تیم ملی ایران را از دست نداده و به صورت زنده تماشا کنند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با عملکرد این دو تیم، وضعیت کنونی دو تیم ایران و انگلیس را بررسی خواهیم کرد و هم چنین حضور احتمالی بازیکنان این دو تیم و وضعیت آن ها در زمین بازی را پیش بینی می کنیم تا بدین وسیله با بازیکنان تیم انگلستان بیشتر آشنا شویم و با برد تیم کشور عزیزمان ایران، این بازی تبدیل به یک بازی خاطره انگیز برای ایرانیان گردد.

برای تماشای پخش زنده بازی ایران و انگلیس جام جهانی 2022 بر روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک پخش زنده بازی ایران و انگلیس جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

پیش بینی بازی تیم ایران و انگلستان

همان طور که می دانیم تنها چند هفته دیگر تا شروع مسابقات جام جهانی باقی مانده است و قرار است با شروع مسابقات 2022، تیم انگلیس به عنوان اولین حریف با تیم ایران بازی داشته باشد. تیم ملی فوتبال انگلیس با مربیگری گرت ساوت‌ گیت، خود را به‌ عنوان یکی از مدعیان جدی فتح جام مطرح کرده است و این تیم تمام تلاش خود را می کند تا آرزوی 56 ساله خود را در جام جهانی 2022 برآورده کند. گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس بازیکنان زیادی در ترکیب خود دارد و خیلی از هواداران منتظر این هستند تا ببینند چه بازیکنانی برای انگلیس به میدان خواهند رفت. انگلیس تیم پرمهره ای است و در هر پست چند بازیکن آماده دارد و معلوم نیست با چه ترکیبی در جام جهانی به میدان خواهد رفت.

به همین منظور در این بخش به بررسی احتمالی ترکیب تیم ایران و انگلیس می پردازیم. تیم ملی انگلیس به احتمال زیاد با سیستم 3-4-3 وارد زمین بازی مقابل ایران می شود و سه دفاع آخر زمین کایل واکر، جان استونز و هری مگوایر خواهند بود. جلوی این 3 بازیکن لوک شاو در سمت چپ و ترند الکساندر آرنولد در سمت راست بازی می کنند. برای دو هافبک وسطش هم می تواند از کالوین فیلیپس و فیل فودن استفاده کند. در نوک خط حمله هم به احتمال زیاد از هری کین، استفاده کرده و این امکان وجود دارد که دو بازیکن کنارش هم  میسون مونت و رحیم استرلینگ باشند. در تیم انگلیس پیش بینی می شود دو بازیکن لوک شاو و آرنولد می توانند ارسال های بی نظیری داشته باشند و به احتمال زیاد تیم انگلیس روی همین قضیه، حساب ویژه ای باز کرده است.

از طرفی دیگر هری کین قدرت و فیزیک مناسبی برای سر زنی از خود نشان می دهد، بنابراین تیم ایران در اولین بازی خود باید به این نکته توجه ویژه داشته باشد. به این نکته دقت داشته باشید که تیم ایران در مقابل انگلیس نمی تواند به صورت تهاجمی بازی کند، چون در این صورت فضای زیادی در اختیار مهاجمان فرصت طلب انگلیس قرار می دهد و قدرت از دست خط دفاعی تیم ایران خارج می شود. بنابراین به جای نبردهای تک به تک بازیکنان دو تیم، باید تیم ایران انسجام خود را حفظ کند. بنابراین بهتر است تیم ایران بیشتر در یک سوم دفاعی خود باقی بماند، چرا که تیم انگلیس بیشتر حالت تهاجمی داشته و دروازه ایران را هدف قرار می دهد.

پخش زنده بازی ایران و انگلیس جام جهانی 2022
پخش زنده بازی ایران و انگلیس جام جهانی 2022

سیستم بازی پخش زنده بازی ایران و انگلیس جام جهانی 2022

تیم ملی ایران می تواند با سیستم 4-1-4-1 وارد زمین بازی شود. به احتمال زیاد، برای مهاجم نوک، سردار آزمون انتخاب می شود. به یاد داشته باشید در این بازی سردار آزمون وظیفه بسیار سختی بر عهده دارد، چرا که وظیفه دارد تا ارتباط هافبک و مدافع تیم انگلیس را مختل کند و نباید به آن ها اجازه پاس بدهد. در غیر این صورت ممکن است بازیکنان تیم ایران خسته شوند و کارایی خود را از دست بدهند. برای هافبک های تیم ایران هم می توان از دو بازیکن علیرضا جهانبخش و وحید امیری استفاده کرد. در واقع جهانبخش با روحیه جنگنده ای که دارد می تواند ارتباط واکر و آرنولد را قطع کند. وحید امیری هم نباید به فیل فودن اجازه بازی سازی دهد. در سمت راست زمین هم مهدی طارمی و سامان قدوس، با قدرت شوت زنی فوق العاده، می توانند برای انجام وظایف جهانبخش و امیری، در سمت راست زمین گزینه مناسبی به شمار آیند.

هافبک دفاعی تیم ایران هم می تواند سعید عزت الهی یا احمد نور الهی باشند تا با ارتباطی که با دیگر بازیکنان برقرار می کنند اجازه بازی سازی از تیم انگلیس را بگیرند. صادق محرمی و امید نورافکن هم به عنوان دفاع کنار، ایفای نقش می کنند و باید جلوی ارسال های آرنولد و لوک شاو را بگیرند و از سویی دیگر با ارتباطی که با دو مدافع وسط یعنی شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان می گیرند، در برابر حملات میسون مونت و استرلینگ ایستادگی خواهند کرد. در ضمن دو مدافع وسط باید مراقب باشند تا هیچ ارسالی روی سر هری کین فرود نیاید، زیرا در این حالت احتمال گلزنی برای تیم انگلیس به وجود می آید.

پخش زنده بازی ایران و انگلیس جام جهانی 2022
پخش زنده بازی ایران و انگلیس جام جهانی 2022

پخش زنده بازی انگلیس در جام جهانی

به این نکته توجه داشته باشید که تیم انگلیس برای تمام حرکاتش برنامه ریزی دقیقی انجام می دهد و با ترکیبات عالی که گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم برای بازیکنانش در نظر گرفته است، شرایط حساس و سختی را برای تیم ایران به  وجود خواهند آورد. طبق شواهد به دست آمده در جام جهانی 2018، تیم انگلیس 70 درصد از گل های خود را بر اساس کاشته هایش به دست آورده بود و برای کرنرها هم، همه تیم در نقطه پنالتی جمع می شدند و بعد از ارسال توپ، آن را بر ضربه سر به سمت دروازه هدایت می کردند. بنابراین تیم ایران باید برای داشتن یک بازی خوب، تمام موارد ذکر شده را در نظر داشته باشد و برای پیروزی باید، تیم دفاع منسجم داشته باشد و تمرکز خود را بر روی تک موقعیت ها و ضد حمله ها قرار دهد. این ضد حمله ها بهتر است از سمت راست صورت گیرد، چون در این سمت، بازیکنانی چون محرمی و طارمی را داریم و تیم ملی انگلیس هم به احتمال زیاد هری مگوایر را در این سمت قرار می دهد. در سمت چپ هم کایل واکر حضور دارد و عبور از این مدافع مستحکم برای تیم ایران بسیار دشوار خواهد بود.

حال نوبت به این سوال می رسد که برای برنده شدن در مقابل تیم انگلیس باید چه کار کرد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت، در مرحله اول نباید گل بخوریم. زیرا در صورتی که اولین گل را دریافت کنیم، برای جبران گل خورده شده، مجبور به حمله می شویم و در طی این حملات، تیم انگلیس از موقعیت استفاده کرده و مهاجمان این تیم، بازیکنان ما را خسته خواهند کرد. در ضمن بازیکنان ما باید از تمام فرصت های به وجود آمده و ضربات کرنر در زمین مسابقه نهایت استفاده را بکنند، زیرا تیم ایران با مدافعان حرفه ای و مهاجمان گل زن می تواند شرایط بسیار خوبی را برای تیم به وجود آورد. شاید تیم انگلیس بازیکنان قدرتمند زیاد داشته باشد، اما باید این نکته را در نظر گرفت که انگیزه و همکاری بچه های ما در طول مسابقه، چندین برابر یک بازی عادی است و همین امر به برد تیم ایران در این مسابقه کمک خواهد کرد.

نگاهی بر موقعیت ورزشگاه الخلیفه

بازی ایران و انگلستان در سری رقابت های جام جهانی 2022 در ورزشگاه بین ‌المللی «الخیفه» که در سال 1396 بازسازی شده، برگزار گردید. این ورزشگاه با گنجایش 40 هزار تماشاگر را دارد تا بازی رده‌ بندی وظیفه میزبانی را عهده ‌دار خواهد بود.