پخش زنده بازی استقلال و مس کرمان

پخش زنده بازی استقلال و مس کرمان

سایت fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و مس کرمان را پنج شنبه شب به تاریخ 3 شهریور (25 آگوست 2022) از پخش زنده شبکه 3 فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار استقلال و مس کرمان برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

برای تماشای پخش زنده بازی استقلال و مس کرمان 3 شهریور 1401 ساعت 19:30 از لینک زیر وارد شوید:

لینک پخش زنده بازی

لینک پخش زنده بازی

نگاهی بر بازی های گذشته استقلال و مس کرمان در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته سوم لیگ برتر 02-1401، دو تیم استقلال و مس کرمان به مصاف یکدیگر می روند. در این بازی استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان شاگردان فرزاد حسینی‌خانی و مس کرمان است. عملکرد دو تیم در دو هفته گذشته لیگ به شرح زیر می باشد. تیم استقلال در طی دو بازی انجام داده، یک برد و یک باخت را تجربه کرد و با تفاضل گل صفر و کسب سه امتیاز در مقام ششم جدول قرار گرفت. استقلال در بازی اول خود میزبان تیم سپاهان بود و با نتیجه 2 بر 0 ، بازی را به تیم حریف واگذار کرد، در حالی که در هفته دوم لیگ با تیم ملوان بازی داشت و توانست در شمال کشور، با نتیجه 3 بر 1، شکست هفته اول را  جبران کرده و برد را از آن خود کند.

تیم مس کرمان طی دو بازی انجام داده با نتیجه ای مشابه با تیم استقلال، یک برد و یک باخت را تجربه کرده است و با تفاضل 3 گل و کسب 3 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت. تیم مس کرمان در هفته اول لیگ شروع درخشانی داشت و توانست با نتیجه 3 بر 0 در مقابل تیم پیکان برد را از آن خود کند، در حالی که این تیم در هفته دوم لیگ با نفت مسجد سلیمان بازی داشت و با نتیجه 3 بر 2، بازی را به تیم حریف واگذار کرد. بازی روز پنج شنبه در واقع یکی از هیجان انگیزترین رقابت های این هفته برای طرفداران هر دو تیم به شمار آید و چرا که هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی، وضعیت بهتری را برای خود در لیگ رقم بزنند.

زمان پخش بازی استقلال و مس کرمان چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم استقلال و مس کرمان  نیز ساعت 19:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید  پنج شنبه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir از پخش زنده شبکه 3 دنبال کنید.