پخش زنده الاتحاد مقابل سپاهان 13 آذر 1402

پخش زنده الاتحاد مقابل سپاهان 13 آذر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده الاتحاد مقابل سپاهان 13 آذر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

            لینک پخش زنده الاتحاد مقابل سپاهان 13 آذر 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های لیگ قهرمانان آسیا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم الاتحاد و سپاهان را روز دوشنبه به تاریخ 13 آذر (4 دسامبر 2023) در ساعت 21:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار الاتحاد و سپاهان برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به وضعیت الاتحاد و سپاهان در سری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا

پخش زنده الاتحاد مقابل سپاهان 13 آذر 1402
پخش زنده الاتحاد مقابل سپاهان 13 آذر 1402

تیم فوتبال سپاهان، آخرین بازی مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا را مقابل الاتحاد، در ورزشگاه شهرک ورزشی ملک عبدالعزیز مکه برگزار می‌کند. دیدار تیم‌های نساجی مازندران و الهلال عربستان ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه ۱۳ آذرماه در چارچوب هفته ششم گروه D برگزار می‌شود.

 تیم فوتبال سپاهان با رای ناجوانمردانه کنفدراسیون فوتبال آسیا و بدون انجام بازی سه امتیاز از دست داد تا کار صعود در گروه C به روز آخر کشیده شود. الاتحاد با سه امتیاز کادویی! کنفدراسیون فوتبال آسیا 12 امتیازی و صدرنشین است ولی سپاهان 10 امتیازی در رده دوم جدول گروه قرار دارد.

سپاهان برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نباید به الاتحاد در عربستان است. اگر شاگردان مورایس در این بازی شب مقابل نماینده عربستان ببازند کماکان شانس صعود دارند اما کارشان به اما و اگر کشیده می‌شود. البته در این میان باید گفت که سپاهان در صورت پیروزی در برابر الاتحاد به عنوان صدرنشین صعود می‌کند.

صعود تیم دوم این گروه به نتایج سایر مسابقات در گروه‌های دیگر بستگی دارد و از بین 5 تیم دوم گروه‌ها،  دو تیمی که امتیاز بیشتری دارند، صعود خواهند کرد بنابراین نتیجه این مسابقه حتی برای پرسپولیس هم اهمیت پیدا می کند تیمی که سه شنبه شب به مصاف الدحیل خواهد رفت.

الاتحاد و سپاهان به ترتیب با ۱۲ و ۱۰ امتیاز در رده‌های اول و دوم گروه C این مسابقات حضور دارند و یک تساوی می تواند منجر به صعود هر دو تیم به مرحله بعدی شود.

تیم‌های الاتحاد و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا سه بار به مصاف هم رفتند که در طی این دیدارها، تیم التحاد همواره پیروز میدان بوده است.

ترکیبات احتمالی دو تیم سپاهان و الاتحاد

پخش زنده الاتحاد مقابل سپاهان 13 آذر 1402
پخش زنده الاتحاد مقابل سپاهان 13 آذر 1402

محمدجواد حسین نژاد و هادی محمدی بازیکنان این تیم به دلیل اخراج در بازی گذشته برابر نیروی هوایی عراق، غایبان سپاهان در مسابقه پیش رو هستند. همچنین امید نورافکن نیز گرچه در سفر به عربستان سپاهان را همراهی می‌کند اما همچون رقابت‌های گذشته به دلیل مصدومیت در ترکیب نخواهد بود. تیم الاتحاد نیز کریم بنزما ستاره فرانسوی خود را به دلیل مصدومیت، برابر سپاهان در اختیار نخواهد داشت.

در این بازی قرار است، تیم فوتبال سپاهان با لباس سفیدرنگ به میدان می‌رود. لباس دروازه‌بان سپاهان در این مسابقه سبز ‌رنگ خواهد بود. الاتحاد نیز در این مسابقه با لباس مشکی و زرد رنگ به میدان خواهد رفت و لباس دروازه‌بان این تیم آبی خواهد بود.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال الهلال و نساجی مازندران چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم الهلال و نساجی مازندران نیز ساعت  21:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز دوشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV