قهرمان، سبک جدیدی از برنامه استعدادیابی تلویزیونی

این روزها بازار گرم برنامه‌های سرگرم کننده و هیجان‌انگیز با سبک و سیاق استعدادیابی داغ است. این برنامه‌ها با محوریت‌های مختلف، افراد را از اقصی نقاط ایران به چالش می‌کشند و در واقع زمینه‌ای فراهم می‌کنند تا استعداد‌های نهفته هر فرد بهتر دیده شوند.

برای تماشای مسابقه قهرمان بر روی لینک زیر کلیک کنید:

مسابقه قهرمان

مسابقه قهرمان

این بار هم شبکه سوم سیما برای آغاز سال 1402 دست به کار شده و جدیدترین مسابقه تلویزیونی‌اش را به روی آنتن می‌فرستد. این برنامه جدید، با عنوان قهرمان با اجرای یوسف تیموری و ایمان قیاسی، قرار است، هم‌زمان با ایام نوروز ۱۴۰۲ مهمان خانه‌هایمان شود. در صورت عدم دسترسی به تلویزیون هم می‌توانید قسمت‌های مختلف این برنامه را از سایت پرمخاطب فام دنبال کنید. به‌همین منظور در این‌جا می‌خواهیم شما را با این برنامه آشنا کنیم و اطلاعاتی در خصوص دو مجری توانمند این برنامه در اختیارتان قرار دهیم.

همه چیز درباره مسابقه تلویزیونی قهرمان

قهرمان نام مسابقه‌ای تلویزیونی به تهیه‌ کنندگی محمدحسین سعادتی و کارگردانی محمد پیوندی است. این برنامه با محوریت مهارتی به دستور گروه اجتماعی شبکه سوم سیما تهیه و تولید شده است و رقابت بین نیرو، سرعت عمل و استقامت شرکت‌‌کنندگان از نکات اصلی و مهم آن محسوب می‌شود و در واقع رقابت‌کنندگان با چنین شاخصه‌‌هایی باید برای حضور در مسابقه آماده شوند و با یکدیگر به رقابت بپردازند. قهرمان پروژه‌ای بین‌المللی است که از قاب تلویزیون پخش می‌شود و در واقع برای نخستین بار است که شبکه سه سیما به سراغ ساخت برنامه‌ای مهارتی جدید در سطح بین‌الملل رفته است.

مسابقه قهرمان | شبکه 3

یوسف تیموری و ایمان قیاسی به صورتی متفاوت و جذاب اجرای برنامه قهرمان را برعهده دارند و با محوریت آمادگی جسمانی از افراد مختلف در سطح بین‌المللی دعوت می‌کند تا در این مسابقه شرکت کنند.این مسابقه برگرفته از نمونه‌های خارجی و موفق جهانی است و آیتم‌های متنوعی دارد. ورزشکاران و افراد حرفه‌ای که در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند، در مسابقه قهرمان شرکت می‌کنند. به گونه‌ای که استعدادهای ورزشی با حضور در این برنامه و پشت سر گذاشتن آیتم‌‌های مختلف و دشوار، رقابتی دیدنی و پر هیجان را رقم خواهند زد و لحظاتی بانشاط و هیجان‌انگیزی را برای بینندگان به ارمغان می‌آورند. برخی افراد بر این باورند که برنامه تلویزیونی قهرمان به نوعی جایگزین عصر جدید احسان علیخانی است اما برای نظر نهایی دادن، باید منتظر ماند که آیا احسان علیخانی در صورت بازگشت به تلویزیون دوباره به سراغ عصر جدید می‌رود و یا برنامه‌های جدید دیگری را در ذهن دارد؟

لینک پخش مسابقه قهرمان

مسابقه قهرمان

ایمان قیاسی در مسابقه قهرمان

همه ما بیشتر ایمان قیاسی را به واسطه حضور پر رنگش به عنوان مجری پشت صحنه برنامه عصر جدید می‌شناسیم. اما درباره وی باید گفت او سابقه درخشانی در زمینه هنر دارد و تا کنون تجربیات مختلفی را در این عرصه داشته است. در این‌جا می خواهیم نگاهی به زندگی شخصی و هنری وی بیندازیم.ایمان قیاسی پدری آذری و مادری مازندرانی دارد، اما به اعتقاد تماشاگران عصر جدید، از نظر شکل ظاهری، شباهت زیادی به هندی‌ها دارد. وی در خرداد ماه سال 1362 در تهران متولد شد و در رشته موسیقی هم فارغ التحصیل شد. بعد از اتمام تحصیلاتش در حوزه موسیقی، فعالیت خود را با نوازندگی شروع کرد سپس وارد عرصه خوانندگی شد و حالا هم  به عنوان مجری مشغول به فعالیت است.

البته قیاسی فعالیت هنری‌اش را به واسطه استعدادی که در زمینه خوانندگی و نواختن موسیقی از همان دوران کودکی‌اش داشت، شروع کرد. به همین دلیل او بعد از گرفتن دیپلم، نوازندگی پرکاشن را شروع کرد تا این‌که به‌عنوان نوازنده این ساز، اولین بار در کنسرت عباس بهادری روی صحنه رفت.البته وی به نوازندگی کفایت نکرد و در سال 1392 و در سن 20 سالگی در نقش نوازنده با امیر تاجیک شروع به همکاری کرد و بعد از مدتی خودش به عنوان خواننده مستقل تصمیم به انتشار آهنگ گرفت. اولین آلبوم ایمان قیاسی در سال 83 و در سن 21 سالگی تولید شد و در سال 85 با گرفتن مجوز، روانه بازار شد. دومین آلبومش هم قرار بود، در سال 1390 منتشر شود، اما به دلیل اختلافش با تهیه کننده، با دو سال تاخیر روانه بازار شد. بعد از آن هم بیشترین آثارش در زمینه خوانندگی به صورت تک آهنگ بود.

قیاسی در زمینه اجرا هم تجربه دارد. برای اولین بار او اجرای برنامه سایه روشن، را برعهده داشت و همکاری خود با احسان علیخانی را بعد از این که در برنامه ماه عسل در سال 93 به عنوان مهمان حضور داشت، شروع کرد و در حال حاضر هم به عنوان زوج هنری در کنار احسان علیخانی قرار گرفته است. اما با شروع سال 1402، ایمان قیاسی تصمیم دارد تا با اجرای متفاوتش در برنامه تلویزیونی قهرمان در شبکه سوم سیما بیشتر از قبل دیده شود.

یوسف تیموری در مسابقه قهرمان

یوسف تیموری در 6 دی ماه 1358 در تهران و در خانواده‌ای 6 نفره متولد شد. پدرش از گویندگان رادیو قبل از انقلاب اسلامی بود و مادرش خانه‌دار بود. این بازیگر نام آشنا علاوه بر حرفه بازیگری در نواختن گیتار هم استعداد بسیار زیادی داشته و ورزش فوتبال و بوکس را هم به صورت جدی دنبال می‌کند. البته یوسف تیموری برای آینده شغلی‌اش به همین بازیگری اکتفا نکرده و در کنار آن در زمینه واردات و صادرات لوسترهای لوکس فعالیت دارد.یوسف تیموری در سال 1373 و در سن 15 سالگی، دوره ساخت فیلم‌های انیمیشن را گذراند و در سال 1374 هم وارد کلاس‌های هنرپیشگی استاد سمندریان شد و در آنجا برای بازی در تئاتر توسط نصرالله رادش به محمد رحمانیان معرفی شد.

وی در سال 1375 در سریال هوای تازه برای اولین بار جلوی دوربین رفت و در سال 76 با مجموعه «سیب خنده» مدرک کار طنزش را گرفت. در سال 1380 هم در فیلم دختر شیرینی فروش، برای اولین بار بر روی پرده سینما رفت.یوسف تیموری شهرت بازیگری خود را مدیون سریال «مجید دلبندم» به کارگردانی رضا عطاران و سریال « زیر آسمان شهر» مهران غفوریان است.برای شروع سال 1402 هم، این بازیگر توانمند سینما و تلویزیون به عنوان مجری در مسابقه قهرمان حضور دارد.

نحوه شرکت در مسابقه قهرمان چگونه است؟

«قهرمان مسابقه استعدادیابی شبکه سه » پس از انتشار فراخوان خود وارد مرحله راستی آزمایی می‌شود و پس از آن‌ با ۴۰۰ نفر به صورت رسمی اولین مرحله این مسابقه را آغاز می‌کند.

.

دیدگاه ها 1

  1. امید نجرابی می‌گوید:

    میخواهم در برنامه قهرمان استعداد یابی شرکت کنم