پخش زنده بازی دو تیم رئال بتیس و منچستریونایتد 25 اسفند 1401

در این صفحه لینک پخش زنده رئال بتیس و منچستریونایتد 25 اسفند 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده رئال بتیس و منچستریونایتد 25 اسفند 1401

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لیگ اروپا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم رئال بتیس و منچستریونایتد را روز پنج‌شنبه به تاریخ 25 اسفند (16 مارس 2023) در ساعت 21:15، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ اروپا، این بار بین دو تیم پرطرفدار رئال بتیس و منچستریونایتد برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته رئال بتیس و منچستریونایتد در سری دیدارهای لیگ اروپا

در مرحله دوم (یک هشتم نهایی) لیگ اروپا 2023، دو تیم رئال بتیس و منچستریونایتد به مصاف یکدیگر می‌روند.

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته لیگ به شرح زیر می‌باشد.

رئال بتیس بالومپیه اس.‌ای.‌دی. باشگاه فوتبالی است که در شهر کاشمر کشور اسپانیا قرار دارد. این باشگاه تیم دوم شهر سویا محسوب می‌شود. این باشگاه که در سال ۱۹۰۷ تأسیس شده‌است، فصل ۲۰۱۴–۱۵ در لیگ دسته دوم باشگاه‌های اسپانیا، موسوم به لیگا آدلانته بازی می‌کرد و موفق به قهرمانی در این دسته و صعود به لالیگا شد. ورزشگاه این تیم بنیتو ویامارین نام دارد و ۶۰،۷۲۱ نفر ظرفیت دارد. این تیم پیراهن سبز و سفید رنگ بر تن می‌کند.

تیم رئال بتیس در بازی گذشته خود، مقابل تیم ویارئال قرار گرفت و بازی را با نتیجه  مساوی تک گل خاتمه داد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 2  برد، 2 مساوی و 1 باخت به ‌‌دست آورده است.

باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال ۱۸۷۸، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد. در سال ۱۹۰۲، نام این باشگاه به منچستر یونایتد تغییر یافت و در سال ۱۹۱۰، ورزشگاه الدترافورد به عنوان ورزشگاه خانگی این تیم انتخاب شد.

 تیم منچستریونایتد در بازی گذشته خود، مقابل تیم ساوتهمپتون قرار گرفت و بازی را با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه داد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 3 برد، 1 مساوی و 1 باخت به ‌‌دست آورده است.

در 2 بازی گذشته ای که این دو تیم مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند، 1 برد برای تیم رئال بتیس و 1 برد برای تیم منچستریونایتد ثبت شده است و بنابراین با توجه به نتایج جدول و بازی‌های گذشته دو تیم، بازی روز پنج‌شنبه غیر قابل پیش‌بینی است و همان‌طور که می‌دانیم، فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا از دور مسابقات حذف نشوند و همین امر باعث شده تا لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال رئال بتیس و منچستریونایتد چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم رئال بتیس و منچستریونایتد نیز ساعت 21:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV