بازی پرسپولیس النصر ساعت چند است؟

بازی پرسپولیس النصر ساعت چند است؟

در این صفحه لینک پخش زنده النصر و پرسپولیس 6 آذر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

بازی پرسپولیس النصر ساعت چند است؟ 

شبکه سه زنده

یکی از دیدارهای مهم لیگ قهرمانان آسیا مربوط به دو تیم قدرتمند پرسپولیس و النصر است. آیا میدانید، بازی پرسپولیس النصر ساعت چند است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت، این بازی برگشت، قرار است که در روز دوشنبه 6 آذر ماه 1402 (27 نوامبر 2023 ) در شهر ریاض، ساعت 21:30 برگزار شود. این رویارویی برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار بوده و جمع زیادی از هواداران پرسپولیس منتظرند تا این بازی  را از طریق پخش زنده شبکه سوم سیما مشاهده کنند.

حال اگر به هر دلیل به تلویزیون دسترسی ندارید، سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی لیگ برتر، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم پرسپولیس و النصر را فراهم کرده است تا بدین وسیله علاقه‌مندان به فوتبال و طرفداران تیم قرمز پوش پرسپولیس، لحظاتی شاد و پرهیجان را تجربه کنند.

اطلاعاتی جذاب در خصوص بازی پرسپولیس و النصر

بازی پرسپولیس النصر ساعت چند است؟
بازی پرسپولیس النصر ساعت چند است؟

تیم‌های فوتبال النصر و پرسپولیس در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳، از گروه E ، دوشنبه ۶ آذر از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه مرسول پارک به مصاف هم می‌روند. متاسفانه قرار بود، کاروان تیم پرسپولیس، سه روز زودتر وارد ریاض شود که با کارشکنی مقامات عربستانی، انجام این سفر لغو و به صبح روز یکشنبه ۵ آذر موکول شد.

دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از فردا شب برای نمایندگان فوتبال ایران آغاز می‌شود و سرخ پوشان پایتخت در یک مسابقه حساس و انتقامی باید به مصاف تیم رونالدو و دوستانش بروند.

شاگردان یحیی گل محمدی که در بازی رفت با ارائه یک نمایش پرانتقاد با دو گل مسابقه را در ورزشگاه آزادی به النصر واگذار کرده بودند، حالا هم برای انتقام و هم برای زنده نگه داشتن شانس‌های صعودشان باید دست پر از زمین بیرون بیایند.

دو تیم، نسبت به یکدیگر شرایط متفاوتی دارند. النصر در ۸ مسابقه اخیر همواره  پیروز میدان بوده است، در حالی که تیم پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان، در ۴ بازی آخرش موفق به کسب برد نشده است.

در این بازی، پرسپولیس یکدست سرخپوش است و دروازه‌بان طوسی به تن خواهد کرد. تیم النصر هم پیراهن و جوراب زرد همراه با شورت ورزشی آبی به تن می‌کند و دروازه‌بان آن‌ها مشکی‌پوش خواهد بود.

بررسی وضعیت بازیکنان تیم های پرسپولیس و النصر

بازی پرسپولیس النصر ساعت چند است؟
بازی پرسپولیس النصر ساعت چند است؟

از نظر وضعیت بازیکنان، تیم پرسپولیس و النصر، شرایط متفاوتی دارند. به طوری که تیم پرسپولیس، به سختی و با حضور بازیکنان جوان می‌تواند نیمکت خود را پر کند.

در حالی که چالش این روزهای تیم النصر این است که باید تنها پنج بازیکن خارجی را در لیست بازی قرار بدهد و ناگزیر به خط زدن چند ستاره است.

طبق گفته پیج‌های خبری عربستانی، رونالدو، اوتاویو، مانه، بروزوویچ و لاپورت پنج بازیکن خارجی النصر در بازی برگشت برابر پرسپولیس هستند. نکته مهم اینکه تالیسکا، ستاره برزیلی النصری‌ها همانند بازی رفت مقابل پرسپولیس در لیست حضور نخواهد داشت. تلس و فوفانا نیز دیگر خارجی‌های خط خورده تیم النصر هستند.

البته لیست بازیکنان النصر با بازی دیشب، در برابر با الاُخدود، وضعیت را اندکی تغییر داد. زیرا رونالدو در این بازی دچار مصدومیت شد و و احتمال اینکه بازی النصر برابر الهلال در لیگ حرفه‌ای عربستان و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد وجود دارد. البته وضعیت این بازیکن به قطع مشخص نیست و کادر درمان تمام تلاش خود را می کند تا رونالدو را وارد زمین بازی کند.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال النصر و پرسپولیس چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم النصر و پرسپولیس نیز ساعت  21:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز دوشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از  پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV