پخش زنده رئال مادرید و ویارئال 29 دی 1401

پخش زنده رئال مادرید و ویارئال 28 دی 1401

در این صفحه پخش زنده رئال مادرید و ویارئال 29 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار فوتبال دوستان قرار گرفته است.

لینک پخش زنده رئال مادرید و ویارئال 29 دی 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و جام حذفی اسپانیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم رئال مادرید و ویارئال را روز پنج شنبه به تاریخ 29 دی (19 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام حذفی اسپانیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار رئال مادرید و ویارئال برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته رئال مادرید و ویارئال در سری دیدارهای جام حذفی اسپانیا

 در دیدار مرحله دوم از سری مسابقات جام حذفی اسپانیا 2023-2022، این بار قرعه به نام دو تیم  مادرید و ویارئال افتاده است تا در ورزشگاه سرامیکا به مصاف یکدیگر بروند. رئال مادرید امیدوار بود که در بازی روز یکشنبه در فینال سوپر جام اسپانیا موفق شود تا برابر بارسلونا، پیروز میدان شود و برای دومین بار متوالی قهرمانی بازی های سوپرکاپ اسپانیا را از آن خود کند. اما در این بازی شاگردان کارلو آنچلوتی عملکرد خوبی از خود نشان نداند و در زمین بازی ضعیف حاضر شدند. از سویی دیگر تیم بارسلونا درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و باعث شد که رئال مارید در این دیدار با نتیجه 3 بر 1 شکست بخورد. این شکست برابر بارسلونا باعث شده که آژیر خطر در باشگاه رئال مادرید به صدا دربیاید و در همین راستا  تمام تلاش خود را  کنند تا در مقابل تیم ویارئال، شکست های گذشته را جبران کنند. البته باید به این نکته توجه داشت که  فشردگی دیدارها و برگزاری جام جهانی 2022 قطر در وسط فصل باعث شده که بازیکنان این تیم با مشکل مواجه شوند.

پخش زنده رئال مادرید و ویارئال 28 دی 1401
پخش زنده رئال مادرید و ویارئال 28 دی 1401

حالا این مسابقه برای رئال مادرید در برابر ویارئال، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است تا شکست‌های گذشته‌اش را جبران کند و با برد در این بازی، بازیکنان شکست‌های قبل را فراموش کنند و روحیه خود را دوباره به دست آورند. حال اگر بخواهیم 5 بازی آخری که این دو تیم در مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند را بررسی کنیم باید گفت که نتیجه این بازی ها یک برد برای تیم رئال مادرید، یک برد برای تیم ویارئال و سه نتیجه مساوی بوده است. در جدول لالیگا سال 2022 و 2023 هم تیم رئال مادرید در مقام دوم جدول و تیم ویارئال در مقام پنجم قرار گرفته است. بنابراین پیش بینی بازی روز پنج شنبه میان این دو تیم کار بسیار دشواری است و در واقع بازیکنان دو تیم تلاش خود را می کنند تا از دور این رقابت حذف نشوند و بتوانند با برد در این بازی به مرحله بعد راه یابند.

زمان پخش زنده رئال مادرید و ویارئال 29 دی 1401

ساعت بازی دو تیم رئال مادرید و ویارئال نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV

دیدگاه ها 1

  1. مهدی می‌گوید:

    عالی