پخش زنده آث میلان و اینتر 28 دی 1401

پخش زنده آث میلان و اینتر 28 دی 1401

در این صفحه پخش زنده آث میلان و اینتر 28 دی 1401 در سوپرکاپ ایتالیا را با کیفیت بالا در اختیار فوتبال دوستان قرار گرفته است.

لینک پخش زنده آث میلان و اینتر 28 دی 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و سوپرکاپ ایتالیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم آث میلان و اینتر را روز چهارشنبه به تاریخ 28 دی (18 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار سوپرکاپ ایتالیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار آث میلان و اینتر برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته آث میلان و اینتر در سوپرکاپ ایتالیا

سوپرکاپ ایتالیا 2023-2022، این بار بین دو آث میلان و اینترمیلان برگزار می‌شود. عربستان سعودی، برای سومین بار به عنوان میزبان سوپر جام ایتالیا انتخاب شد. پیش از این هم جده و ریاض دو بار میزبان این رقابت بوده‌اند که این بار هم ریاض میزبان خواهد بود. در سال ۲۰۱۸ که جده میزبان این رقابت بود، یوونتوس توانست برابر میلان با یک‌ گل به پیروزی دست پیدا کند و در سال ۲۰۱۹ که ریاض میزبان بود، این لاتزیو بود که با نتیجه سه بر یک یوونتوس را شکست داد و جام را بالای سر برد.

جالب است بدانید که سوپرکاپ ایتالیا، به صورت تک مرحله‌ای و فقط بین دو تیم برگزار می‌شود و تنها شباهت آن با سوپرجام‌های اسپانیا، برگزاری این بازی‌ها در شهر ریاض عربستان است. در حالی که سوپرجام اسپانیا با میان چهار تیم شامل قهرمانان و نایب قهرمانان لیگ و جام حذفی برگزار می‌شود، در سوپرجام ایتالیا تنها قهرمانان سری A و کوپا ایتالیا در یک تک بازی به مصاف هم می‌روند. البته ایتالیایی‌ها هم قصد دارند چنین روشی را در پیش بگیرند تا برگزاری تعداد بازی‌های بیشتر و افزایش احتمال رویارویی تیم‌های بزرگ که برای مخاطب جذابیت دارد، درآمد فدراسیون فوتبال ایتالیا را بالا ببرند.

پخش زنده آث میلان و اینتر 28 دی 1401
پخش زنده آث میلان و اینتر 28 دی 1401

نگاهی دقیق‌تر بر بازی آث میلان و اینتر 28 دی 1401

لازم به ذکر است این دو تیم در بازی‌های جام حذفی و سری آ ایتالیا هم مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و اگر بخواهیم 5 بازی اخیر این دو تیم را با یکدیگر بررسی کنیم، باید گفت که آث میلان 2 بار پیروز میدان بوده است، یک بار هم بخت با اینتر همراه بوده و دو بار هم بازی با نتیجه مساوی خاتمه یافته است. این بار هم با توجه به عملکرد دو تیم در بازی‌های گذشته و آمادگی کامل بازیکنان، پیش‌بینی بازی کار آسانی نیست و احتمال هر اتفاقی وجود دارد. به جرات می‌توان گفت، بازی روز چهارشنبه، برای هر دو تیم آث میلان و اینتر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم تلاش می‌کنند تا پیروز میدان شوند. همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده آث میلان و اینتر 28 دی 1401

ساعت بازی دو تیم آث میلان و اینتر نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهارشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV