پخش زنده سپاهان و استقلال 29 دی 1401

پخش زنده سپاهان و استقلال 29 دی 1401

در این صفحه پخش زنده سپاهان و استقلال 29 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار فوتبال دوستان قرار گرفته است.

لینک پخش زنده سپاهان و استقلال 29 دی 1401

پخش شبکه سه

پخش شبکه سه

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم سپاهان و استقلال را روز پنج‌شنبه به تاریخ 29 دی (19 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار سپاهان  و استقلال برگزار می‌شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته سپاهان  و استقلال در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر  02-1401، دو تیم سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند. بنابراین در این بازی، تیم سپاهان، میزبان تیم استقلال می‌باشد. تیم سپاهان در 15 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 7 برد، 6 مساوی و 2 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 12 گل، 27 امتیاز لیگ برتر را به دست آورد و در جایگاه سوم جدول قرار گیرد. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم استقلال نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 15 بازی خود، تا کنون 7 برد، 6 مساوی و 2 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل 5 گل و کسب 27 امتیاز، مقام چهارم جدول را از آن خود کرده است.

تیم سپاهان در 5 بازی آخر خود، تا کنون 3 برد، 1 مساوی و 1 باخت داشته است. تیم استقلال هم در 5 بازی آخر خود، 2 برد، 2 مساوی و 1 باخت کسب کرده است. جالب است در بازی امسال هم هر دو تیم شرایط تقریبا یکسانی دارند و هم از آمادگی خوبی برخوردارند، بنابراین در بازی روز پنج‌شنبه احتمال برد برای هر دو تیم وجود داشته و پیش‌بینی نتیجه بازی کار بسیار دشواری خواهد بود. دیدار رفت دو تیم در حالی برگزار شد که تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه آزادی موفق شده بود تا تیم فوتبال استقلال را با ۲ گل شکست دهد.

پخش زنده سپاهان و استقلال 29 دی 1401
پخش زنده سپاهان و استقلال 29 دی 1401

 لازم به ذکر است، باشگاه سپاهان برای حضور تماشاگرانش در این دیدار خانگی مکاتباتی انجام داده است و منتظر جواب از مراجع ذی‌صلاح است. جالب است بدانید، بازی مس رفسنجان و ذوب ‌آهن در جام حذفی، هفته گذشته، با حضور تماشاگران برگزار شد. به جرات می‌توان گفت، بازی روز پنج‌شنبه، برای هر دو تیم استقلال و سپاهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده سپاهان و استقلال 29 دی 1401

ساعت بازی دو تیم سپاهان و استقلال نیز ساعت 16:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز پنج‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV