پخش زنده مس کرمان و نفت مسجد سلیمان 30 دی 1401

پخش زنده مس کرمان و نفت مسجد سلیمان 30 دی 1401

در این صفحه پخش زنده مس کرمان و نفت مسجد سلیمان 30 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار فوتبال دوستان قرار گرفته است.

لینک پخش زنده مس کرمان و نفت مسجد سلیمان 30 دی 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم مس کرمان و نفت مسجد سلیمان را روز جمعه به تاریخ 30 دی (20 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار مس کرمان و نفت مسجد سلیمان برگزار می‌شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته مس کرمان و نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر

در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر  02-1401، دو تیم مس کرمان و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهدای مس به مصاف یکدیگر می‌روند. بنابراین در این بازی، تیم مس کرمان، میزبان تیم نفت مسجد سلیمان می‌باشد. تیم مس کرمان در 15 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 2 برد، 5 مساوی و 8 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 7-  گل، 11 امتیاز لیگ برتر را به دست آورد و در جایگاه چهاردهم جدول قرار گیرد. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم نفت مسجد سلیمان نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 15 بازی خود، تا کنون 2 برد، 3 مساوی و 10 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل 23- گل و کسب 9 امتیاز، در جایگاه آخر جدول قرار گرفته است.

پخش زنده مس کرمان و نفت مسجد سلیمان 30 دی 1401
پخش زنده مس کرمان و نفت مسجد سلیمان 30 دی 1401

تیم مس کرمان در 5 بازی آخر خود، تا کنون 1 برد، 2 مساوی و 2 باخت داشته است. تیم نفت مسجد سلیمان هم در 5 بازی آخر خود، 1 برد و 4 باخت کسب کرده است. جالب است بدانید، در بازی امسال هم هر دو تیم شرایط تقریبا یکسانی دارند، بنابراین در بازی روز جمعه احتمال برد برای هر دو تیم وجود داشته است و در واقع پیش‌بینی نتیجه بازی کار بسیار دشواری خواهد بود. دیدار رفت دو تیم در حالی برگزار شد که تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی موفق شده بود تا تیم فوتبال مس کرمان را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد. به جرات می‌توان گفت، بازی روز جمعه، برای هر دو تیم مس کرمان و نفت مسجد سلیمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده مس کرمان و نفت مسجد سلیمان 30 دی 1401

ساعت بازی دو تیم مس کرمان و نفت مسجد سلیمان نیز ساعت 15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز جمعه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV