پخش زنده آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان 26 دی 1401

پخش زنده آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان 26 دی 1401

لینک پخش زنده آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان 26 دی 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم  را روز دوشنبه به تاریخ 26  دی (16 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار آلومینیوم اراک و گل گهرسیرجان برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان در لیگ برتر

در چارچوب بازی معوقه هفته ۱۳ مسابقات لیگ برتر  02-1401، دو تیم آلومینیوم اراک و گل گهرسیرجان در استادیوم اختصاصی آلومینیوم اراک به مصاف یکدیگر می‌روند. بنابراین در این بازی، تیم آلومینیوم، میزبان تیم گل گهرسیرجان می‌باشد. تیم گل گهرسیرجان در 14 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 8 برد، 8 مساوی و 3 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 8 گل، 27 امتیاز لیگ برتر را به دست آورد و در جایگاه سوم جدول قرار گیرد. 

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم آلومینیوم اراک نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 14 بازی خود، تا کنون 5 برد، 4 مساوی و 5 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل 2 گل و کسب 19 امتیاز، مقام نهم جدول را از آن خود کرده است. تیم گل گهرسیرجان در 5 بازی آخر خود، تا کنون 4 برد و 1 باخت داشته است. تیم آلومینیوم اراک هم در 5 بازی آخر خود، 3 برد و دو باخت کسب کرده است.

پخش زنده آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان 26 دی 1401
پخش زنده آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان 26 دی 1401

تحلیل بازی آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان 26 دی 1401

جالب است بدانید این دو تیم در دو بازی رفت و برگشت خود، در لیگ برتر سال گذشته هم مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در این دیدارها بازی رفت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و بازی برگشت هم با نتیجه 2 بر 0 به نفع تیم  گل گهرسیرجان رقم خورد.  در بازی امسال هم هر دو تیم شرایط تقریبا یکسانی دارند و هم از آمادگی خوبی برخوردارند، بنابراین در بازی روز دوشنبه احتمال برد برای هر دو تیم وجود داشته و پیش بینی نتیجه بازی کار بسیار دشواری خواهد بود. به جرات می توان گفت، بازی روز دوشنبه، برای هر دو تیم آلومینیوم اراک و گل گهرسیرجان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان 26 دی 1401

ساعت بازی دو تیم آلومینیوم اراک و گل گهرسیرجان نیز ساعت 15:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز دوشنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV