پخش موناکو و آیندهوون 11 مرداد 1401 

پخش زنده بازی موناکو و آیندهوون 11 مرداد 1401

پخش موناکو و آیندهوون 11 مرداد 1401  : سایت fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی موناکو  و  آیندهوون را امشب 11 مرداد (2 آگوست 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا ، این بار بین دو تیم پرطرفدار موناکو و آیندهوون برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

 

برای تماشای بازی موناکو  و آیندهوون 11 مرداد 1401  از لینک زیر وارد شوید:

لینک پخش زنده بازی

لینک پخش زنده بازی

نگاهی بر بازی های گذشته موناکو و آیندهوون در سری مسابقات گذشته لیگ قهرمانی اروپا

مسابقات لیگ قهرمانان اروپا با نام رسمی لیگ قهرمانان یوفا به صورت سالانه و فصلی توسط یوفا برگزار می شود و تمامی لیگ‌ های کشورهایی که عضو یوفا هستند می ‌توانند در این مسابقات شرکت کنند. این مسابقات از دو دور مقدماتی و دور حذفی تشکیل شده و و در قالب ۸ گروه ۴ تیمی برگزار می‌ شود. امشب شاهد دور سوم مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2022-2023 بین دو تیم قدرتمند قاره اروپا از کشورهای هلند (تیم آیندهوون) و فرانسه ( تیم موناکو) در ورزشگاه لوئیس دوم هستیم.

تیم آیندهوون که بیشتر با نام پی ‌اس‌ وی یا پی ‌اس‌ وی آیندهوون شناخته می‌ شود از دسته تیم های موفق هلند است که در واقع بسیاری از نوابغ فوتبال هلند و جهان در این تیم پرورش یافته اند. تیم موناکو هم که با نام آ.اس موناکو شناخته می شود از دسته تیم های لیگ یک فرانسه بوده و در شهر موناکو واقع شده است.

درباره تیم موناکو باید گفت که، در فصل گذشته عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داد، چرا که در کارنامه خود طی ده بازی 9 برد و یک نتیجه مساوی را ثبت کرد و توانست به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، اما با توجه بـه این کـه تیم آیندهوون از عملکردهای خود در سوپرجام خسته شده و چند تن از بازیکنانش هم دچار مصدومیت شده اند، موناکو می تواند از این موقعیت تیم رقیب نهایت استفاده را ببرد. در چند سال گذشته این دو تیم پنج بار در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، رو در روی یکدیگر  قرار گرفتند و طی برگزاری این مسابقات هر دو تیم توانستند نتایج برد، مساوی یا باخت را تجربه نمایند.

اگر بخواهیم نگاهی کلی به نتایج ثبت شده این دو تیم در لیگ قهرمانی اروپا بیندازیم، می بینیم تیم پی ‌اس‌ وی آیندهوون در سال 1988 یک بار مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و تیم موناکو در سال 2004 یک بار در این مسابقات نائب قهرمان شد.

زمان پخش موناکو و آیندهوون 11 مرداد 1401 چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم موناکو و آیندهوون نیز 20:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید سه شنبه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.