پخش زنده بازی منچستر یونایتد و رایو وایکانو  9 مرداد 1401 

پخش زنده بازی منچستر یونایتد و رایو وایکانو  9 مرداد

پخش زنده بازی منچستر یونایتد و رایو وایکانو  9 مرداد 1401  : سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دوستانه منچستر یونایتد و رایو وایکانو را امشب 9 مرداد (31  جولای 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این دیدار دوستانه، این بار بین دو تیم پرطرفدار منچستر یونایتد و رایو وایکانو برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

 

برای تماشای بازی منچستر یونایتد و رایو وایکانو  9 مرداد 1401 از لینک زیر وارد شوید:

لینک پخش زنده بازی

لینک پخش زنده بازی

 

نگاهی بر بازی های گذشته منچستر یونایتد و رایو وایکانو

تیم منچستریونایتد این روزها حال و هوای خوبی در بازی های پیش فصل خود دارد. چرا که تیم او از چند بازیکن سرشناس مانند ماتا، کاوانی، لینگارد، پوگبا، چندین بازیکن باتجربه کهنه کار و چندین ستاره جوان تشکیل شده است و در همین راستا توانسته نتایج قابل قبولی را برای خود ثبت نماید. در این دیدار های دوستانه، من یونایتد بعد از سه پیروزی برابر لیورپول، ملبورن ویکتوری و کریستال پالاس، برابر استون ویلا با نتیجه ۲ بر ۲ نتیجه ای مساوی به دست آورد.

 روز گذشته هم به مصاف اتلتیکو مادرید رفت که البته در این بازی زمین را به حریف واگذار کرده و مصاف دوستانه دو تیم منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم اتلتیکو مادرید خاتمه یافت. نکته جالب این جاست که یونایتدی ها این روزها در تلاش برای حفظ کریستیانو رونالدو هستند، زیرا این ستاره فوتبال به احتمال زیاد قصد جدایی از این تیم و پیوستن به تیم اتلتیکو مادرید را دارد. اگر بخواهیم نگاهی به دیگر بازی های رایو وایه کانو در این دیدارهای دوستانه بیندازیم باید گفت که این تیم در مصاف با لگانس توانست با نتیجه 2 بر 0 پیروز میدان گردد، در بازی دوستانه با تیم بیرمنگام نتیجه مساوی را به دست آورد و در اولین بازی دوستانه خود با تیم فرایبورگ با نتیجه 3 بر 0 بازی را به تیم مقابل واگذار کرد.

لازم به ذکر است، پیش از این بازی هم دو تیم منچستر یونایتد و رایو وایکانو در دیدار‌های لالیگای اسپانیا، مقابل یکدیگر قرار گرفتند و نتیجه بازی با برد یک بر صفر تیم من یونایتد خاتمه یافت و قرار است امروز هم در این دیدار دوستانه بازی پرهیجان و زیبایی را برای علاقه مندان به فوتبال، به یادگار بگذارند.

زمان پخش بازی منچستر یونایتد و رایو وایکانو کی است؟    

ساعت بازی دو تیم منچستر یونایتد و رایو وایکانو 19:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید یک شنبه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.