پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و نانت 9 مرداد 1401 

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و نانت

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و نانت : سایت  fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و نانت را امشب 9 مرداد ساعت 22.30 (31جولای 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این بار بازی فوتبال سوپرجام فرانسه ۲۰۲۲ بین دو تیم قدرتمند پاری سن ژرمن و نانت برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی به یادگار خواهد گذاشت.

 

برای تماشای بازی پاری سن ژرمن و نانت 9 مرداد 1401 بر روی لینک کلیک کنید

برای تماشای بازی پاری سن ژرمن و نانت 9 مرداد 1401 بر روی لینک کلیک کنید

 

نگاهی بر تاریخچه سوپر جام فرانسه و بازی های گذشته پاری سن ژرمن و نانت

سوپر جام فرانسه از سری  مسابقات فوتبال است که هر ساله مابین لیگ یک فرانسه و قهرمان جام حذفی فوتبال فرانسه برگزار می‌ شود. این دیدار به صورت تک بازی بوده و زمان برگزاری آن چند روز پیش از آغاز فصل جدید مسابقات لیگ ۱ فرانسه خواهد بود و در صورتی که قهرمان لیگ ۱ و جام حذفی یک تیم باشد، نایب ‌قهرمان لیگ ۱ یا به اصطلاح نماینده لیگ ۱  به مصاف قهرمان جام حذفی خواهد رفت.درباره تاریخچه مسابقات سوپر جام فرانسه باید گفت که قدمت آن به سال 1949 برمی گردد و تا کنون تیم پاری سن ژرمن توانسته ده بار مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند اما در سال گذشته تیم لیل با نتیجه یک بر صفر قهرمان این دوره مسابقات شد و نوار قهرمانی ‌های متوالی تیم پاری سن ژرمن در سوپرجام فرانسه را قطع کرد.

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و نانت
پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و نانت

تیم نانت هم تا کنون 3 دوره مقام قهرمانی در این مسابقات را به دست آورده است.در بازی امروز هم علاقه مندان به تیم پاری سن ژرمن منتظرند تا تیم محبوبشان برای یازدهمین بار قهرمانی سوپر جام فرانسه در سال 2022 را  از آن خود کند.و طبق آخرین اطلاعات به دست آمده کیلیان ام بعد از بارها غیبت در تیم پاری سن ژرمن، در این بازی حساس شرکت کرده ولی ام باپه به دلیل محرومیت، تیمش را در این دوره همراهی نخواهد کرد. در فهرست بازیکنان پاری سن ژرمن، نام بازیکنان سرشناس تیم از جمله لیونل مسی، نیمار و سرخیو راموس ثبت شده است.این نخستین محک جدی کریستوف گالتیه سرمربی جدید پاری سن ژرمن محسوب می شود و در واقع با برد در این بازی، نتیجه درخشانی را برای خود ثبت خواهد کرد.

زمان پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و نانت کی است؟    

ساعت بازی دو تیم پاری سن ژرمن و نانت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید یک شنبه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.