پخش زنده موناکو و آیندهوون 18 مرداد 1401 

پخش زنده موناکو و آیندهوون 18 مرداد

پخش زنده موناکو و آیندهوون 18 مرداد : سایت fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی موناکو و  آیندهوون  را امشب 18 مرداد (9 آگوست 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا ، این بار بین دو تیم پرطرفدار موناکو و آیندهوون برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

 

برای تماشای بازی موناکو  و آیندهوون 18 مرداد 1401  از لینک زیر وارد شوید:

لینک پخش زنده بازی

لینک پخش زنده بازی

نگاهی بر بازی های گذشته موناکو و آیندهوون در سری مسابقات گذشته لیگ قهرمانی اروپا

طی رده بندی های انجام شده آیندهوون (نایب ‌قهرمان هلند) در سید یک و موناکو (تیم سوم فرانسه) در سید دو قرار گرفته است و باید به این نکته توجه داشت که رتبه تیم‌ ها در لیگ داخلی، تعیین ‌کننده سید آن‌ ها در قرعه‌ کشی لیگ قهرمانان اروپا نیست بلکه ملاک این سیدبندی جایگاه تیم‌ ها در رنکنینگ یوفا است. دیدارهای دور سوم مقدماتی لیگ قهرمانی اروپا از تاریخ 11 مرداد 1401 آغاز شد و پایان این دوره در تاریخ 18 مرداد 1401 می باشد. سه شنبه هفته گذشته این دو تیم بازی رفت خود از دور سوم مقدماتی را رو در روی یکدیگر در ورزشگاه لویی دوم واقع در کشور فرانسه انجام دادند. در این بازی نمایندگان هلند و فرانسه از پس یکدیگر بر نیامدند و از این رو بازی با نتیجه مساوی یک بر یک تمام شد.

از حواشی بازی رفت می توان به شوت محکم یکی از بازیکنان به داور مسابقه و مسدوم شدن وی اشاره کرد. بازی برگشت از آخرین دیدارهای دور سوم مقدماتی هم امشب بین دو تیم موناکو و آیندهوون، برگزار می شود. محل برگزاری این بازی در کشور هلند و در ورزشگاه Philips Stadion است. داوری این بازی هم برعهده  خسوس گیل مانزانو می باشد.

البته دو تیم موناکو و آیندهوون ، 5 دیدار دیگر هم داشتند که در طی این 5 دیدار،  تیم فرانسوی موناکو هیچ تجربه شکستی را در مقابل تیم هلندی آیندهوون نداشت. بازی امشب هم به قطع یکی از بازی های مهیج و زیبای مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپاست، چرا که نتایج بازی تاثیر بسیار زیادی بر روی سرنوشت راه یابی تیم ها به دور حذفی خواهد داشت. از این رو به علاقه مندان فوتبال های خارجی، تماشای این دیدار حساس بین دو تیم برگزیده هلندی و فرانسوی را توصیه خواهیم  کرد.

زمان پخش زنده موناکو و آیندهوون 18 مرداد چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم موناکو و آیندهوون نیز ساعت 23:00 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید سه شنبه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.